17:02|سه شنبه, خرداد 29 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1403 - 06:15
کد خبر: 18809

افتتاح ۵ هزار طرح نیمه تمام آذربایجان غربی در دولت سیزدهم

استاندار آذربایجان غربی گفت: ۵ هزار طرح نیمه تمام آذربایجان غربی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.
افتتاح ۵ هزار طرح نیمه تمام آذربایجان غربی در دولت سیزدهم

 محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی مصوبات سفر شهرستانی به شوط، با اشاره به اجرای بسیاری از مصوبات این سفر، افزود: علیرغم محدودیت‌ها، بخش بزرگی از مصوبات سفر شهرستانی به شوط به عنوان مطالبات بحق مردم، به اتمام رسیده و مصوبات باقیمانده نیز با اهتمام ویژه مدیران و پیگیری‌های انجام شده اجرایی می‌شود.
وی همچنین با تاکید بر افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان جهت تسریع در روند اجرای مصوبات، خاطرنشان کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مصوبات باقیمانده، در حداقل زمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا مردم بتوانند از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.
استاندار آذربایجان غربی به اهمیت مدیریت زمان در اجرای پروژه‌های عمرانی استان نیز اشاره کرده و افزود: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی، دستگاه های اجرایی ضمن  تقویت ساختار کارشناسی و استفاده از افراد با انگیزه و متخصص در حوزه عمرانی، با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت زمان، روند اجرای پروژه‌ها را تسریع کنند.
معتمدیان همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از برنامه های مهم دولت سیزدهم در استان عنوان کرده و اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده و مدیریت جهادی و کار شبانه روزی، ۵ هزار پروژه مختلف نیمه تمام در مناطق روستایی و شهری آذربایجان غربی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.
وی در ادامه تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه ها، ضمن ایجاد رضایتمندی در بین مردم، بسیاری از پروژه‌های عمرانی تعیین تکلیف شده و آذربایجان غربی از این نظر رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.
استاندار آذربایجان غربی به برخی از مشکلات شهرستان شوط نیز اشاره کرده و افزود:  تامین آب کشاورزی و شرب در شهرستان شوط، از اولویت‌های مهم دولت در این منطقه بوده و ضروری است از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکل آب منطقه استفاده شود.
معتمدیان در پایان رویکرد دولت سیزدهم و به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را توجه به مناطق محروم و اجرای عدالت در توزیع زیرساخت‌ها عنوان کرده و بیان داشت: با بازدیدهای میدانی و بررسی مطالبات بحق مردم و نظریه های کارشناسی در سفرهای شهرستانی، نقشه راه و توسعه تمام مناطق استان آماده شده و در راستای توسعه متوازن امکانات و زیرساخت‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید