03:56|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1397 - 13:33
کد خبر: 9388
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

مسئولین در قبال آحاد افراد جامعه و به‌خصوص جوانان وظیفه سنگینی دارند

مسئولین در قبال آحاد مردم جامعه و به ویژه جوانان وظیفه سنگینی دارند.جوانان با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند و دست و پنجه نرم می‌کنند و مسئولین باید درصدد برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.
مسئولین در قبال آحاد افراد جامعه و به‌خصوص جوانان وظیفه سنگینی دارند

حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهدی شبستری نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی باریش نیوز با توجه به قرار گرفتن در روز جوان گفت: میلاد باسعاد علی‌اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان و به خصوص جوانان استان آذربایجان ‌غربی تبریک می‌گویم.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: نامگذاری ولادت حضرت علی اکبر به عنوان "روز جوان" به این سبب بوده است که جوانانمان از این حضرت در رفتار، کردار و اخلاق الگوبرداری کنند و همانگونکه حضرت علی اکبر (ع) در زندگی ادامه دهنده مسیر جد خود بوده است جوانان مسلمان نیز با تبعیت از این حضرت دنباله رو مسیر باشند و در مسیر کمالات انسانی قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری در خصوص وظایف مسئولین نسبت به جوانان نیز خاطر نشان کرد: مسئولین در قبال آحاد مردم جامعه و به ویژه جوانان وظیفه سنگینی دارند. جوانان با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند و دست و پنجه نرم می‌کنند. مشکلاتی که هر کدام در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای جوانان وجود دارد و مسئولین باید درصدد برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.

وی در پایان گفت: جوانان نیز در قبال خود و جامعه مسئول هستند و باید تلاش کنند هرچه بیشتر و بهتر در مسیر تعالی خود و جامعه حرکت کنند و مسئولین نیز این مسیر را برای جوانان هموار کنند. امید داریم جوانانمان بتوانند در جامعه با  داشتن شغل، مسکن و امکانات مناسب زندگی کنند و این امر محقق نمی شود مگر با عملی شدن حرف ها و سخنان مسئولین و همت جوانان.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید