13:27|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397 - 23:32
کد خبر: 9219
رئیس شورای اسلامی شهر ماکو در گفتگو با باریش :

تا زمان صدور حکم قطعی دادگاه، رضای علی پناهی به عنوان جایگزین موقت واحد داداش زاده انتخاب شده است

رضاعلی پناهی عضو علی البدل شورای شهر ماکو جایگزین واحد داداش زاده عضو اصلی شورای شهر ماکو شد
تعلیق عضو اصلی شورای شهر ماکو

عزیز برگ نی در گفت و گو با خبرنگار باریش نیوز در ماکو گفت : با توجه به تعلیقی که از طرف دادگاه برای واحد داداش زاده صادر شده بود بعد از گذشت دو ماه از زمان اجرای تعلیق رئیس شورا موظف است تا گزارش عدم حضور وی  در جلسات شورای شهر را گزارش و فرد دیگری را جایگزین وی نماید.

رئیس شورای شهر ماکو خاطرنشان شد : تا زمان اعلام حکم قطعی دادگاه، رضا علی پناهی جایگزین موقت واحد داداش زاده می باشد و در صورت تبرئه ، وی امکان بازگشت مجدد به عنوان عضو اصلی شورای شهر ماکو را دارد.

وی در خصوص وضعیت فعلی شهردار ماکو نیز افزود : محرم پور همزمان با نظر اعضا با 3 رای موافق و 1 رای مخالف هم بعنوان سرپرست و هم بعنوان شهردار ماکو در حال انجام وظیفه می باشد ، در صورتی که در استعلامات انجام شده مشکلی پیش نیاید ایشان با صلاحدید و موافقت استانداری بعنوان شهردار ماکو انتخاب خواهند شد.

گفتنی است که طی ماه های اخیر و با شروع بکار دوره جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا ، با اقدامات و بررسی های انجام گرفته توسط اعضا مشخص شد که تخلفات مالی گسترده ای در دوره قبی شورای اسلامی شهر ماکو در خصوص چگونگی واگذاری واحد های تجاری بازارچه بزرگ مرزی ماکو توسط بعضی از اعضای شورا انجام گرفته است، به همین دلیل واحد داداش زاده عضو سابق و فعلی شورای شهر ماکو با حکم دادگاه برای تعیین وضعیت این پرونده به حالت تعلیق درآمده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید