مدیران در مقابل رفتار ناشایست کارکنان خود با اربابرجوع برخورد جدی کنند
سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه در زندگی روزمره برای هر فردی کاری در ادارات پیش میآید و مجبور است برای انجام برخی از امور خود به ادارهها مراجعه کرده و کارهای خود را حل کند و بعضاً دیده شده که صرفاً در یک روز باید به چندین اداره مراجعه کرد تا فقط یک کار خود را حل کنید که شاید در آخر آن روز نیز به هدف خود هم نرسید و فقط خستگی رفت و آمد بین چندین اداره برای شما باقی بماند.
در این حین که شما برای حل کار خود به ادارهها مراجعه میکنید و خستگی و کلافگی بسیاری ناشی از این طرف و آن طرف رفتن در ادارات را با خود به همراه دارید و امیدی نیز به حل شدن کار خود در آن روز ندارید، انتظار دارید که در هنگام ورود به ادارهای با شما به صورت منظم و با روی خوش و با اخلاق خوب برخورد شود و کارکنان اداره با پیگیری کار شما کمی از رضایتمندی شما را جلب کنند.
بعضاً در برخی ادارهها در ارومیه دیده شده است که مردم برای حل مشکل خود به اداره مراجعه میکنند ولی در هنگام صحبت با کارکنان آن اداره با برخورد مناسبی رو به رو نمیشوند و کارکنان ادارهها احترام ارباب رجوع را رعایت نمیکنند و کرامت انسانی در این بین حفظ نمی شود .
یکی از شرایط اصلی و اول مشتری مداری و جلب رضایت ارباب رجوع و مردم مراجعه کننده به یک اداره، برخورد مناسب کارکنان ادارهها با ارباب رجوع و تکریم آنان است تا ارباب رجوع از آن اداره و وقتی که در آن جا سپری کرده راضی باشد و از اینکه به اداره ای برای انجام کار رفته و مدت زیادی در ان جا مشغول پیگیری کار های خود بوده احساس خستگی و نارضایتی نکند
برخوردهای نامناسب کارکنان با مردم و ارباب رجوع که سبب نارضایتی در مردم میشود به سبب عوامل مختلفی اتفاق می افتد که از جمله آنها میتوان به فقدان شناخت کافی کارکنان با اخلاق حرفهای و نحوه برخورد با مشتری، فقدان تسلط کافی بر ضوابط شغلی خود و عدم باور مدیران آن اداره به تکریم ارباب رجوع دانست.
رفتارهای نامناسب با ارباب رجوع باید سریعاً از ادارهها حذف شده و با کارکنانی که این رفتارهای ناشایست را انجام میدهند باید برخورد شود و مدیران آن ادارهها نیز باید به دلیل رفتار بد کارکنان خود باز خواست شوند.
نظر دهید