15:07|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396 - 13:46
کد خبر: 8928
مدیر عامل سازمان آتش نشانی در گفت و گو با باریش:

انفجار مواد محترقه دست ساز در جیب جوان27 ساله/حال این جوان 27ساله بسیار وخیم است

در حوالی 10 و بیست دقیقه صبح جوانی به سن 27 سال مواد محترقه را در جیب ها و زیر پیراهن خود جاسازی نموده است، وی برای باز کردن مغازه خویش در خیابان تربیت راهی شده و زمانی که برای باز کردن مغازه خم می شود تمام مواد محترقه منفجر شده است.
انفجار مواد محترقه دست ساز در جیب جوان 27 ساله

ابراهیم شاد قوشچی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی گفت: در حوالی 10 و بیست دقیقه صبح جوانی به سن 27 سال مواد محترقه را در جیب ها و زیر پیراهن خود جاسازی نموده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد: وی مواد محترقه را خود ساخته بود و برای باز کردن مغازه خویش در خیابان تربیت راهی شده و زمانی که برای باز کردن مغازه خم می شود تمام مواد محترقه منفجر شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه وی بینایی خود را از دست داده و بسیار آسیب دیده و به بیمارستان انتقال داده شده و حال او بسیار وخیم است، سازمان آتش نشانی همیشه بر این مورد تاکید نموده که هیچ وقت مواد محترقه را در جیب خود نگذارید، زیرا حرارت بدن موجب انفجار آن می شود، با توجه به این که مدیر عامل سازمان آتش نشانی بارها و بار ها بر این موضوع تاکید کرده است، باز هم تاکید می شود و خواهشمندیم مواد محترقه را در جیب خود نگذارید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید