08:37|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آذر 1396 - 20:20
کد خبر: 7769

پرونده مسکن مهر تا آخر هفته دولت سال 97 مختومه می‌شود/ تنها یک لاین پل آذربایجان در مرحله آسفالت ریزی می‌باشد

حدود 1400 واحد مسکن مهر تا دهه‌ی فجر امسال و 954 واحد تا هفته دولت سال 97 به بهره برداری خواهد رسید که با اتمام این پروژه‌ها، پرونده مسکن مهر به طور کلی بسته خواهدشد. 

پرونده مسکن مهر تا آخر هفته دولت سال 97 مختومه می‌شود/ تنها  یک لاین پل آذربایجان در مرحله آسفالت ریزی می‌باشد

تقی کهوریان معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با مسکن مهر گفت: اخیرا طی جلساتی برای تمامی استانداران کشور تشکیل شد که در اطلاعات جمع‌آوری شده‌ حدود 1400 واحد مسکن مهر تا دهه‌ی فجر امسال و 954 واحد تا هفته دولت سال 97 به بهره برداری خواهد رسید که با اتمام این پروژه‌ها، پرونده مسکن مهر به طور کلی بسته خواهدشد. 

وی در رابطه با مشکلات مسکن مهر متذکر شد: نیازهای زیرساختی مساکن مهر در جلسه شورای تامین مسکن بررسی شد و باقی مانده‌‌های این پروژه از جمله؛ در شهرستان مهاباد(سیدآباد مکریان) که مشکل گاز رسانی روبرو بودند تا حداکثر دو ماه آینده شبکه گاز رسانی به پایان خواهد رسید؛در شهرستان سلماس و میاندوآب، شهر گلمان ارومیه نیز که با مشکل فاضلاب روبرو بودند،با احداث سامانه تصویه فاضلاب حداکثر تا خردادماه سال 97 این مشکل نیز قابل حل است.

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در رابطه با سایر خدمات روبنایی خاطرنشان کرد: این خدمات که شامل مدرسه و مرکز بهداشت است تعدادی در دستور کار و تعدادی دیگر نیز در حال پیشرفت می‌باشد و تا پایان شهریور ماه سال 97 پروژه مسکن مهر به اتمام خواهد رسید.
  
کهوریان در رابطه با قطار شهری بیان کرد: این پروژه مطالعه و توسط شورای ترافیک تصویب شده است و به گونه‌ای مسیرها و ایستگاه‌های آن نیز مشخص می‌باشد که شهرداری در این راستا برای مشارکت به دنبال سرمایه گذار است تا این پروژه را به مرحله اجرا در بیاورد. 

وی در رابطه با پروژه آذربایجان ابراز داشت: این پروژه در چندین سطح انجام می‌شود که یک لاین آن در مرحله آسفالت ریزی و به زودی قابل بهره برداری می‌شود و لاین بعدی توسط شهرداری به زودی تکمیل و افتتاح خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید