11:58|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آذر 1396 - 18:58
کد خبر: 7759

رفع مشکل گل آلود بودن آب شرب مناطق سومون آباد و شهرک ایثار/نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد

در منطقه سومون آباد به دلیل اجرای عملیات فاضلاب و ترکیدن انشعاب لوله توسط دست اندرکاران مجموعه آب گل آلود شده بود که مشکل رفع گردید.

رفع  مشکل گل آلود بودن آب شرب مناطق سومون آباد و شهرک ایثار/نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد

رسول اکبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در  گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، درخصوص آبهای گل آلود منطقه های سومون آباد و شهرک ایثار ارومیه گفت : در منطقه سومون آباد به دلیل اجرای عملیات فاضلاب و ترکیدن انشعاب لوله توسط دست اندرکاران مجموعه آب گل آلود شده بود که مشکل رفع گردید.
وی ادامه داد: در شهرک ایثار نیز بخاطر باز و بسته شدن انتهای شبکه های شاخه ای  که شبکه را تخلیه کرده و سبب گل آلود شدن آب شرب منطقه شده بود که این مشکل نیز رفع گردیده و لازم به ذکر است که نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد.
  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی تصریح کرد: 51% آب های سطحی و 49% زیر سطحی هستند که عمدتا چاه های عمیق می باشند که به صورت اتوماتیک وار تصفیه می‌شوند؛ سد شهرچایی و چاه هایی که در ریحان آباد داریم  چاه ها و آب ها در مخازن  به هم وصل می شوند و وارد مخازن زیر زمینی شده و آبهای زیر زمینی و سطحی تولید شبکه زیر زمینی می‌شوند.
وی در پایان در خصوص تصفیه روزانه آب در ارومیه خاطر نشان کرد: روزانه 7/2 متر مکعب در ثانیه آب تولید و برای شرب به دست مردم می رسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید