07:20|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آذر 1396 - 21:56
کد خبر: 7755

ورود مرد ناشناس به خوابگاه دخترانه الزهرا ارومیه/ در حال پیگیری موضوع برای رفع ابهامات موجود می‌باشیم

روز جمعه مورخه 96/9/3 ساعت 5:30 الی 6 بعدازظهر مالک ساختمان در حال پخش نذری بوده که یک مرد ناشناس بنا به دلایل مختلف که مبهم می‌باشد وارد خوابگاه دخترانه شده و بلافاصله با مسئولان خوابگاه روبه رو و فرار کرده‌است.

ورود مرد ناشناس به خوابگاه دخترانه الزهرا ارومیه/ در حال پیگیری موضوع برای رفع ابهامات موجود می‌باشیم

فاطمه قمی مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز درباره خوابگاه دخترانه خودگردان الزهرا گفت: خوابگاه الزهرا یکی از خوابگاه‌های خودگردان تحت نظارت دانشگاه ارومیه در خیابان بعثت و نزدیک بازاربا 60 نفر گنجایش می‌باشد.

وی دررابطه با اتفاق رخ داده در این خوابگاه ابراز کرد: روز جمعه مورخه 96/9/3 ساعت 5:30 الی 6 بعدازظهر مالک ساختمان در حال پخش نذری بوده که یک مرد ناشناس بنا به دلایل مختلف که مبهم می‌باشد وارد خوابگاه دخترانه شده و بلافاصله با مسئولان خوابگاه روبه رو و فرار کرده‌است و این امر توسط دوربین های مداربسته ضبط شده که هیچ گونه عملی توسط مرد ناشناس وارد شده به خوابگاه رخ نداده است.

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه ارومیه اظهار داشت: بلافاصله بعد از رخ دادن این اتفاق به کلانتری 11 گزارش شده و در حال پیگیری موضوع می‌باشیم و در اسرع وقت این ابهامات و دلیل ورود مرد ناشناس به خوابگاه دخترانه مشخص و اعلام خواهد شد.

قمی در پایان ابراز کرد: خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه هم از دختران و پسران به دلیل محدودیت و کمبود خوابگاه‌ها در شهرها مستقر می‌باشند و ما سالیان سال با نهایت قدرت، خوابگاه‌هایی که در مکان‌های نامناسب شهر مستقر و مدیریتشان ضعیف است  تعطیل شده و هیچ‌گونه قرارداری با آن‌ها نداریم، در حال حاضر خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه در سطح استان آذربایجان غربی و در سطح شمال‌غرب بهترین خوابگاه‌ها می‌باشند، بالاترین ظرفیت خوابگاهی شمال‌غرب کشور مربوط به خوابگاه دانشگاه ارومیه می‌باشد که نزدیک 6000 دانشجو در آن مستقر هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید