13:32|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 03 آذر 1396 - 19:19
کد خبر: 7732

بارش برف 4 سانتی متری در شهرستان سردشت/دمای هوای استان از روز دوشنبه افزایش می‌یابد

از روز دوشنبه با خروج دمای هوای سرد از استان نظاره گر افزایش دمای هوا در آذربایجان غربی خواهیم بود؛ طی 24 ساعت بارش های خوبی در آذربایجان غربی به وقوع پیوسته است که بیشترین بارش به شهرستان پیرانشهر 3.6 میلی متر مربوط بوده است.

بارش برف 4 سانتی متری در شهرستان سردشت/دمای هوای استان از روز دوشنبه افزایش می‌یابد

صادق ضیائیان مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای های استان اظهار داشت: هوای سرد همچنان در سرتا سر استان آذربایجان غربی امروز و فردا پا برجا خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه با خروج دمای هوای سرد از استان نظاره گر افزایش دمای هوا در آذربایجان غربی خواهیم بود؛ طی 24 ساعت بارش های خوبی در آذربایجان غربی به وقوع پیوسته است که بیشترین بارش به شهرستان پیرانشهر 3.6 میلی متر مربوط بوده است.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی تصریح کرد: بیشترین بارش برف مربوط به شهرستان سردشت با 4 سانتی متر می باشد؛ افزایش دمای استان از روز دوشنبه به صورت تدریجی و در حد 2 الی 3 درجه خواهد بود.

ضیائیان ضمن اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته شهرهای ارومیه و سلماس با 8 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهرهای استان بودند؛ اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته در اکثر شهرستان های استان بارش برف را مشاهده کردیم؛ طبق پیش بینی هایی که قبلا صورت گرفته بود بارش برف برای شمال و جنوب استان طی سامانه مطرح بود و خصوصیات بارش پراکنده به این شکل می باشد.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم ار روز جمعه سامانه بارشی دیگری وارد استان آذربایجان غربی شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید