14:15|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 01 آذر 1396 - 22:06
کد خبر: 7725

پیام نوع دوستی مردم آذربایجان غربی طی کاروان کمک های مردمی به مردم کرمانشاه رسانده شد

هیچ استانی نتوانسته بود همانند آذربایجان غربی کمک های مردمی را به شکل کاروان به مناطق زلزله زده ارسال کند؛  کاروانی که آذربایجان غربی ارسال کرد بزرگترین کاروان ارسالی به مناطق زلزله زده کشور بود.

پیام نوع دوستی مردم آذربایجان غربی طی کاروان کمک های مردمی به مردم کرمانشاه رسانده شد

حسن محمودی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در رابطه عملکرد این سازمان در جریان زلزله غرب کشور اظهار داشت: هنگامی که این حادثه رخ داد تیم های امدادی 110 نفره و 60 نفره برای آوار برداری و کمک رسانی و گروه پشتیبانی برای اسکان اضطراری آسیب دیدگان به منطق مذکور اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم حمایتی روانی که اعضای آن دوره های خاص را گذرانده اند تحت پوشش تیم سحر به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا حمایت های روانی را از افراد انجام دهند؛ تیم درمان اضطراری نیز در در مرحله به مناطق غربی کشور اعزام شدند؛ همچنین احتمال حضور تیم پشتیبان اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده در روز دوشنبه وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ضمن اشاره به فعالیت نیروهای امدادی آذربایجان غربی در مناطق آسیب دیده، تصریح کرد: در مرحله اول 100 کامیون و مرحله بعدی نیز 60 کامیون تریلی به مناطق مذکور منتقل شدند که ارزش ریالی آن ها حدودا 20 میلیارد تومان می باشد.

محمودی در پاسخ به سوال خبرنگار باریش مبنی بر مقایسه کمک های مردمی مردم آذربایجان غربی در مقایسه با استان های همجوار اظهار داشت: هیچ استانی نتوانسته بود همانند آذربایجان غربی کمک های مردمی را به شکل کاروان به مناطق زلزله زده ارسال کند؛  کاروانی که آذربایجان غربی ارسال کرد بزرگترین کاروان ارسالی به مناطق زلزله زده کشور بود و به توانستیم پیام نوع دوستی مردم آذربایجان غربی به مردم کرمانشاه برسانیم.

وی در رابطه با میزان جمع آوری کمک های نقدی مردم کشور توسط شماره حساب جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در کل ایران 35 میلیارد تومان پول نقد توسط مردم به شماره حساب جمعیت هلال احمر واریز شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید