15:02|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 29 آبان 1396 - 20:59
کد خبر: 7709

نارضایتی دانشجویان از کیفیت غذا و بسته بودن سلف دانشگاه کذب و بی‌اساس است

 در پی اخبار منتشر شده در یکی از کانال های ارومیه مبنی بر گلایه دانشجویان از ضعف مدیریت در دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه و به بسته بودن سلف این دانشگاه در چند روز اخیر از ضعف مدیریتی در این دانشگاه گله کردند.

نارضایتی دانشجویان از کیفیت غذا و بسته بودن سلف دانشگاه کذب و بی‌اساس است

 در پی اخبار منتشر شده در یکی از کانال های ارومیه مبنی بر گلایه دانشجویان از ضعف مدیریت در دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه و به بسته بودن سلف این دانشگاه در چند روز اخیر از ضعف مدیریتی در این دانشگاه گله کردند.

بر همین اساس و برای بررسی وضعیت دانشجویان دانشگاه قاضی طباطبایی مصاحبه ای با رئیس دانشگاه یعقوب اسدپور ترتیب دادیم.

یعقوب پوراسد رئیس دانشگاه قاضی طباطبایی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت:سلف سرویس دانشگاه به لحاظ فیزیکی قبلا در شرایط نامناسبی بود ولی پارسال از نظر فیزیکی و زیبایی سلف سرویس دانشگاه احیا شده است.

پوراسد افزود: در سال‌های قبل در روز های پنج شنبه وعده غذایی داده نمی‌شد ولی امسال با وجود تعطیلی نیز موظف بودن سلف دانشگاه را باز کرده و به دانشجویان ارئه سرویس دهند.

رئیس دانشگاه قاضی طباطبایی اظهار داشت: کیفیت غذای دانشجویی دانشگاه در استان جز بهترین و با کیفیت ترین غذاهای دانشجویی می باشد و حتی در روزهای بین تعطیلی که درخواست دانشجو اندک است باز غذا در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

وی تاکید کرد: خبرهای منتشر شده مبنی بر عدم رضایت دانشجویان از کیفیت غذا و بسته بودن سلف دانشگاه کذب و بی‌اساس می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید