13:32|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آبان 1396 - 18:36
کد خبر: 7688

ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی/انتظار جبران کمبود بارندگی ها را در آذرماه داریم

بارندگی این سامانه بصورت پراکنده اما متناوب خواهد بود؛ به دلیل اینکه سرعت سامانه بارشی پایین است، انتظار داریم این سامانه تا آخر هفته بر جو آب و هوایی استان حاکم باشد.

ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی/انتظار جبران کمبود بارندگی ها را در آذرماه داریم

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی هواشناسی شهرستان ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با پیش بینی ها از وضعیت آب وهوای استان در هفته جدید گفت: سامانه بارشی از بعد از ظهر روز یکشنبه وارد استان آذربایجان غربی می شود.

وی ضمن اشاره به فعالیت این سامانه در اکثر نقاط آذربایجان غربی، ادامه داد: بارندگی این سامانه بصورت پراکنده اما متناوب خواهد بود؛ به دلیل اینکه سرعت سامانه بارشی پایین است، انتظار داریم این سامانه تا آخر هفته بر جو آب و هوایی استان حاکم باشد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی شهرستان ارومیه با تاکید بر عدم وزش باد در هفته جاری، در رابطه با تغییرات دمایی آذربایجان غربی اظهار داشت: تغییرات دمایی در 2 روز آینده وجود ندارد ولی از روز سه شنبه دمای هوای استان با توجه به ریزش هوای سرد از عرض بالا، انتظار داریم دمای هوا با کاهش مواجه شود.

مهدی صابری با طبیعی خواندن و بی دلیل دانستن عدم بارش باران مناسب در آذربایجان غربی افزود: انتظار داریم در آذر ماه کمبود بارش ها جبران شود؛ در 24 ساعت گذشته ارومیه حداکثر دمای 15 درجه سانتی گراد و حداقل صفر درجه را به ثبت رسانید؛ شاهین دژ با 17 درجه سانتی گراد و تکاب با دمای 4 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بودند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید