12:17|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 24 آبان 1396 - 20:57
کد خبر: 7683

باید به مردم دست مریزاد گفت و دست آنها را بوسید

هلال احمر و پویش های مردمی در  برخی مناطق ارومیه  همچنان نسبت به دریافت کمک های مردمی اقدام می کنند؛ کمک های مردمی پس از دریافت کمک ها از مردم آن ها را به هلال احمر تحویل می دهند تا به مردم حادثه دیده ارسال شود.

باید به مردم دست مریزاد گفت و دست آنها را بوسید

عباس حسن خانی فرماندار ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با ارسال کمک های مردمی از ارومیه به مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: نوع دوستی مردم ایران و ارومیه بی نظیر است؛  مردم ایران  فرقی میان استان ها و شهرها قائل نشده اند و با بکار بردن تمام توان خود از تمامی استان ها کمک های خود را به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند.

وی ادامه داد: کرد، ترک، آشوری، لر، ارمنی و... واقعا کمک های شایانی در این زمینه انجام داده اند؛ باید به مردم دست مریزاد گفت و دست آن ها را بوسید.

حسن خانی در رابطه با شایعه پراکنی های رسانه های غربی و بیگانه در خصوص عدم توزیع عادلانه کالاها میان مردم حادثه دیده گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی مرجع اصلی پخش و توزیع کمک های مردمی می باشد؛ عمدتا رسانه های بیگانه نسبت به چنین مواردی دامن می زنند، مردم نباید به چنین شایعه هایی توجه داشته باشد، دولت موضوع را خوشبختانه مدیریت کرده است و هم اکنون در مرحله سکون و آرامش هستیم.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: ما وظیفه داریم کمک های مردمی را به صورت اصولی جمع آوری کرده و تحویل هلال احمر دهیم؛ هلال احمر نیز قطعا با روش های خوبی کمک های مردمی  را در مناطق مختلف غرب کشور که با زلزله دست و پنجه نرم می کنند، پخش می کند.

عباس حسن خانی ضمن اشاره به ادامه روند جمع آوری کمک های مردمی در ارومیه اظهار داشت: هلال احمر و پویش های مردمی در  برخی مناطق ارومیه  همچنان نسبت به دریافت کمک های مردمی اقدام می کنند؛ کمک های مردمی پس از دریافت کمک ها از مردم آن ها را به هلال احمر تحویل می دهند تا به مردم حادثه دیده ارسال شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لوازم بهداشتی  در مناطق زلزله زده مورد نیاز است؛ افرادی که قصد کمک به مردم زلزله زده را دارند حتما به ارسال لوازم بهداشتی مثل پوشاک بچه نیز توجه داشته باشند و در اسرع وقت جهت ارسال کمک های خود اقدام کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید