16:21|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آبان 1396 - 23:11
کد خبر: 7678

مسئله مهم در قبال زلزله غرب کشور مدیریت ضعیف است

مردم و مسئولان امکانات خوبی را جمع آوری کرده اند ولی مسئله مهم در این زمینه مدیریت این بحران می باشد نه رسیدگی به این موضوع؛ رسیدگی خوبی انجام می شود اما مدیریت مناسبی در این موضوع وجود ندارد.

مسئله مهم در قبال زلزله غرب کشور مدیریت ضعیف است

حجت الاسلام والمسلمین حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور گفت: مردم و مسئولان امکانات خوبی را جمع آوری کرده اند ولی مسئله مهم در این زمینه مدیریت این بحران می باشد نه رسیدگی به این موضوع؛ رسیدگی خوبی انجام می شود اما مدیریت مناسبی در این موضوع وجود ندارد.
وی ادامه داد: دولت، مردم، ارتش، سپاه و دیگر ارگان ها همراهی و همکاری خوبی را با هم دارند ولی مقابله با این بحران نیازمند یک مدیریت قوی بود؛ طرز پخش امکانات باید به شکلی باشد که شان مردم حفظ شود و با ادب و احترام اقلام و کالاها و چادرها در میان مردم پخش شود و عزت مردم  زیر سوال نرود.
حجت الاسلام والمسلمین حسین فصیح نیا در پاسخ به سوال خبرنگار باریش مبنی بر چگونگی مدیریت این برنامه اظهار داشت: همه ارگان ها باید با یکدیگر همکاری کنند و تنها هلال احمر را به عنوان مراجع اصلی تلقی نکنند؛ در این زمینه باید همه ارگان با تعیین یک نفر اقدامات و رسیدگی به مردم را به پیش ببرند.
امام جمعه شاهین دژ در خصوص ارسال کمک های مردمی به مناطق حادثه دیده پیرو سخن امام حسن (ع) اظهار داشت:  طبق آیات و روابات و سخنان ائمه باید از آن چیزی که برای خود می خواهید انفاق کنید و کار شایسته ای نیست که از وسایل و لازم کهنه انفاق شود و باید از لازم تازه انفاق شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید