13:21|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آبان 1396 - 22:40
کد خبر: 7677

حضور هیئت متشکل از کمیسیون عمران مجلس در کرمانشاه/ ارائه گزارش جامع به صحن علنی مجلس هدف هیئت اعزام شده است

رئیس کمیسون عمران به همراه تعدادی از اعضای این کمیسون صبح امروز برای بازدید از وضعیت استان کرمانشاه و شرایط مردم زلزله زده طی سفری یکروزه راهی این استان خسارت دیده شدند، هم اکنون نیز برای بررسی شرایط در شهر پل ذهاب حضور دارند.

حضور هیئت متشکل از کمیسیون عمران مجلس در کرمانشاه/ ارائه گزارش جامع به صحن علنی مجلس هدف هیئت اعزام شده است

صدیف بدری سخنگو کمیسین عمران و نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: رئیس کمیسون عمران به همراه تعدادی از اعضای این کمیسون صبح امروز برای بازدید از وضعیت استان کرمانشاه و شرایط مردم زلزله زده طی سفری یکروزه راهی این استان خسارت دیده شدند، هم اکنون نیز برای بررسی شرایط در شهر پل ذهاب حضور دارند.

سخنگو کمیسین عمران و نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  هدف ماموریت هیئت کمیسون عمران از سفر به استان کرمانشاه تصریح کرد: این هیئت در کنار بررسی روند امداد و کمک رسانی به مردم زلرزله زده استان کرمانشاه ماموریت بررسی و مشکلات زیر ساختی حمل ونقل و خدمات منطقه خواهند پرداخت.

بدری با اشاره به بررسی مشکلات ساختمان هایی دولتی و بخش خصوص توسط هیئت اعزام شده افزود: هیئت مذکور به بررسی مشکلات ذکر شده به صورت فنی، کارشناسی و میدانی بررسی و نشست تخصصی برای بررسی و ارائه گزارش بازدید ظرف هفته آینده انجام و در نهایت منجر به ارائه گزارش جامع به صحن علنی مجلس برای اطلاع مردم شریف کشور از شرایط و اوضاع زلزله کرمانشاه خواهد شد.


وی در پایان در خصوص اهمیت و جایگاه اعزام هیئت کمیسیون عمران تاکید کرد: طی این اعزام به بررسی مسائل فنی، مشکلات و آسیب هایی که در منطقه براثر فاجعه زلزله پدید آمده بعد از گزارش و بررسی های لازمه به طور کامل و واضح مشخص خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید