20:05|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آبان 1396 - 17:53
کد خبر: 7653

آسیب خاصی به منازل ارومیه در پی زلزله وارد نشد

تمامی ارگان های امدادی آذربایجان غربی در سطح شهر در حال آماده باش بودند؛ در حالت کلی منازل و ساختمان های سطح شهر ارومیه آسیبی ندید و تنها 2 گزارش بدست ما رسید.

آسیب خاصی به منازل ارومیه در پی زلزله وارد نشد

ابراهیم شاد قوشچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آماده باش نیروهای آتش نشانی  ارومیه گفت: در پی زلزله ای که زلزله نسبتا بزرگی که در غرب کشور روی داد سبب ایجاد آسیب دیدگی هایی درسطح شهرها شد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان گفت: تمامی ارگان های امدادی آذربایجان غربی در سطح شهر در حال آماده باش بودند؛ در حالت کلی منازل و ساختمان های سطح شهر ارومیه آسیبی ندید و تنها 2 گزارش بدست ما رسید.

شادقوشچی تصریح کرد: توصیه می کنیم مردم با نصب سنسور گاز و رعایت نکات ایمنی و اجرای سایر موارد در هنگام زلزله به جان پناه های خوب اقدام کنند و از دیوارها و ساختمان و تیرهای برق دوری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: به طور مثال در زلزله ژاپن 80 درصد شهر پس از زلزله در اثر آتش سوزی از بین رفت که باید با توجه این موضوع شرایط را برای هرگونه حادثه احتمالی آماده کرد.

وی ادامه داد: عملیاتی دیشب در ارومیه انجام نگرفت و تنها دو گزارش از کوی سالار و شهرک دانشگاه به دست آتش نشانی رسید که موضوعات خاصی نیز نبودند و تنها ترک خوردگی دیوار بود.

شادقوشچی تصریح کرد: تمام شهرها به یکدیگر معین هستند؛ آتش نشانی ارومیه نیز در آمادگی کامل قرار دارد و در صورت صدور هرگونه دستور آماده اعزام به مناطق آسیب دیده هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید