14:09|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آبان 1396 - 22:50
کد خبر: 7648

افزایش کمک های مردمی با الکترونیکی شدن صدقات

با کمک خیرین عزیز در 7 ماهه اخیر 47 میلیارد و 800 میلیون تومان برای افراد بی بضاعت و نیازمند ذخیره شد که نسبت به سال قبل حدودا 24 درصد افزایش کمک های مالی توسط خیرین عزیز داشتیم.

افزایش کمک های مردمی با الکترونیکی شدن صدقات

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با کمک های مردمی  و خیرین به این سازمان اعلام کرد: در استان آذربایجان غربی حدود 250 هزارنفر به صورت نظام مند و در راه خدا به عنوان خیر، به عنوان حامی ایتام، امدادگر و معدی ذکات و اشخاص نیکوکاربه کمیته امداد کمک می‌کنند.

وی در ادامه افزود: با کمک این عزیزان در 7 ماهه اخیر 47 میلیارد و 800 میلیون تومان برای افراد بی بضاعت و نیازمند ذخیره شد که نسبت به سال قبل حدودا 24 درصد افزایش کمک های مالی توسط خیرین عزیز داشتیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در بحث صدقات و جمع آوری آن ها باید بگویم که امروز صدقات به سمت دنیای الکترونیک و حوزه آی تی سوق پیدا می‌کند و کل کمیته امداد به سمت کمک های الکترونیکی می‌رود و امیدواریم روزی بیاید که صندوق صدقات جمع آوری شده و همه مردم با کمک تکنولوژی به پرداخت صدقات و نذورات خود بپردازند.

وی اظهار داشت: در بحث صندوق صدقات و کمک های دستی مردم در این زمان یک سری آسیب ها را شاهد هستیم، به طور مثال پول هایی که در صندوق ها می ماند و پس از گذشت مدتی جمع آوری شده و شمارش می شوند، چرا به طور مستقیم و آنی به حساب کمیته واریز نشود، یا با شماره گیری مستقیم برخی کدهای مربوطه و آنی، سود بانکی حاصل از آن ها بیشتر شده تا کمک بیشتری نصیب نیازمندان شود و یا نگرانی برخی مردم نسبت به کمک به این صندق ها از بین برود.

عزیز سهندی در پایان تصریح کرد: امیدواریم حامیان محترم و مردم عزیزمان با استفاده از صدقات الکترونیک، به پیشرفت این سیستم کمک کرده و نیز با این عمل سود بیشتری عاید نیازمندان ‌شود تا هم خداوند و هم افراد نیازمند راضی باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید