11:07|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1396 - 20:15
کد خبر: 7634

انتقال پیرمرد 61 ساله بی خانمان به خانه سالمندان/خانواده ها بیش از پیش به جایگاه سالمندان ارزش دهند

در گذشته چنین اتفاقاتی در شهر ارومیه  به ندرت مشاهده می شد اما متاسفانه در یک ماهه گذشته این برای دومین بار است که چنین مواردی مشاهده می شود که بسیار ناراحت کننده می باشد.

انتقال پیرمرد 61 ساله بی خانمان به خانه سالمندان/خانواده ها بیش از پیش به جایگاه سالمندان ارزش دهند

سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در رابطه با پیرمرد 61 ساله که اثاثیه منزل وی توسط صاحب خانه به بیرون ریخته شده بود، اظهار داشت: پس از مطلع شدن از موضوع، این پیرمرد در روز اول به خانه سالمندان انتقال و در این مکان اسکان داده شد؛ این خبر از طریق رسانه ها نشر شده بود و با توجه به کمک رسانه ها مشکلات این پیرمرد رفع شد.

وی ادامه داد: در گذشته چنین اتفاقاتی در شهر ارومیه  به ندرت مشاهده می شد اما متاسفانه در یک ماهه گذشته این برای دومین بار است که چنین مواردی مشاهده می شود که بسیار ناراحت کننده می باشد، امیدواریم جنین اتقاتی دیگر رخ ندهد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: سالمندی برای هر فردی وجود دارد و چند سال دیگر نیز نوبت جوانان امروزی است که سالمند شوند؛ از مردم عزیز و خانواده ها خواهشمندیم که بیش از به سالمندان ارزش نهادند؛ برای دین و کشور ما شایسته نیست که یک سالمند به چنین وضعی دچار شود؛ اداره کل بهزیستی نیز در این زمینه تمام اقدامات ممکن را انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است اواخرهفته گذشته خبرها از بی خانمانی یک پیرمرد 61 ساله از کار افتاده در ارومیه حکایت داشت که با انتشار تصاویر مربوطه در رسانه باریش نیوز و با دستور ویژه محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و مساعدت اداره کل بهزیستی  این فرد در خانه سالمندان اسکان داده شد.

پایگاه خبری باریش نیوز به نوبه خود از افرادی که در راستای محقق شدن نیازها و مشکلات مردم قدم برداشته اند کمال تشکر و قدردانی را دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید