06:43|سه شنبه, اردیبهشت 18 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1396 - 21:20
کد خبر: 7605

همیشه آماده استقبال از نزولات آسمانی و بارش ها هستیم و این کار تمامی ندارد

برای جلوگیری این امر از چندی پیش این سازمان خطاب به نواحی و سایر عوامل تابعه اعلام نموده که نسبت به بازدید و لایروبی و پاکسازی و تمیزکردن جوبها، کانالها، انهار، زیرگذرها و سایر مسیرهای عبوری آبهای سطحی اقدام نمایند و این کار صورت گرفته است.

همیشه آماده استقبال از نزولات آسمانی و بارش ها هستیم و این کار تمامی ندارد

عزیز قال رئیس سازمان مدیریت پسماند در گفت گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آبگرفتگیهای احتمالی ناشی از بارش باران اظهار کرد: برای جلوگیری این امر از چندی پیش این سازمان خطاب به نواحی و سایر عوامل تابعه اعلام نموده که نسبت به بازدید و لایروبی و پاکسازی و تمیزکردن جوبها، کانالها، انهار، زیرگذرها و سایر مسیرهای عبوری آبهای سطحی اقدام نمایند و این کار صورت گرفته است.
وی اشاره کرد: کار رفت و روب و پاکسازی و تمیز کردن کلیه و معابر جاری آبهای سطحی کار همیشگی و روتین نواحی این سازمان می باشد و بحمداله ما همیشه آماده استقبال از نزولات آسمانی و بارش ها هستیم و این کار تمامی ندارد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند در ادامه اظهار کرد: درست است که این سازمان به نوبه خود متولی خدمات شهری من جمله مسئولیت هدایت و دفع آبهای سطحی خصوصا آبهای ناشی از بارندگی را بر عهده دارد، لیکن مردم و شهروندان محترم نیز دست این سازمان را بایستی با رعایت مواردی چند گرفته باشد که آبهای سطحی، هیچ شهروندی را نیازارد از جمله اینکه سعی نمایند زباله ها و نخاله ها (خصوصا در محل هایی که کار ساختمانی و ساخت و ساز وجود دارد) را در معابر و جوبها نریزند.
وی در پایان افزود: مردم عزیز و همشهریان گرامی می توانند مشکلات ناشی ازآبگرفتگی خود را از طرق سامانه 173 و یا شماره تلفن 04432768089 روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند تماس بگیرید، امید است که در هیچکدام از مناطق شهری آبگرفتگی مهم و زیاد محسوسی به وقوع نپیوندد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید