16:15|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آبان 1396 - 20:19
کد خبر: 7597

بارش 15 میلی متری باران در شاهین دژ/سامانه بارشی فردا از استان خارج می شود

انتظار داریم سامانه بارشی از فردا (یکشنبه) از آذربایجان غربی خارج و بارش ها قطع شود؛ الگوهای دمایی نشان می دهند که دمای هوای استان در سرتا سر استان در اواسط و اواخر هفته جاری 2 تا 3 درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت.

بارش 15 میلی متری باران در شاهین دژ/سامانه بارشی فردا از استان خارج می شود

مهدی صابری، رئیس سازمان پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای استان گفت: سامانه ای از دیروز وارد استان شده و فعالیت خود را بیشتر در نقاط جنوبی استان شروع کرده است؛ بیشترین بارندگی مربوط  به شهرستان شاهین دژ بود که 15 میلی متر بارندگی را به نام خود ثبت کرد.
وی ادامه داد: بارندگی ها امروز نیز همچنان در آذربایجان غربی خصوصا جنوب استان پایدار خواهد بود و در ارومیه نیز بارش ها بصورت پراکنده رواج خواهد داشت و هم اکنون نیز هوای ارومیه غبار آلود است.
صابری تصریح کرد: انتظار داریم سامانه بارشی از فردا (یکشنبه) از آذربایجان غربی خارج و بارش ها قطع شوند؛ الگوهای دمایی نشان می دهند که دمای هوای استان در سرتا سر استان در اواسط و اواخر هفته جاری دو تا 3 درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت؛ در 24 ساعت گذشته  نیز شهر ارومیه حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 15 را به ثبت رساند.
 رئیس سازمان پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در پاسخ به سئوال خبرنگار باریش باریش مبنی بر بارش برف در ارتفاعات گفت: بارش ها از امروز و فردا قطع خواهد شد و انتظار نداریم بارش برف در هفته جاری در ارتفاعات رخ دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید