08:41|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 05 آبان 1396 - 22:07
کد خبر: 7546

پروژه "گلاس" احیای دریاچه ارومیه در شرایط خوبی در حال اجرا است

 پروژه "گلاس"  مهمترین پروژه احیای دریاچه ارومیه ، طی بازدیدی که صورت گرفت در شرایط خوبی می باشد؛ در روند اجرای این پروژه حدود 15 کیلومتر حفاری صورت گرفته است.

پروژه "گلاس" احیای دریاچه ارومیه در شرایط خوبی در حال اجرا است

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آخرین بازدید خود از پروژه های احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: گلاس بزرگترین و مهمترین پروژه احیای دریاچه ارومیه ، طی بازدیدی که صورت گرفت در شرایط خوبی می باشد؛ در روند اجرای این پروژه حدود 15 کیلومتر حفاری صورت گرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی وی با اشاره به کمبود بارندگی ها در سالجاری اذعان کرد: همه پروژه ها در حال انجام از شرایط مطلوبی برخوردارند ولی کمبود بارندگی ها سبب شده که در حال حاضر در یاچه ارومیه در شرایط خوبی نباشد.

وی با اشاره اینکه هر ساله کمترین تراز آب در یاچه ارومیه تا آبان ماه می باشد افزود: براساس شواهد از آبان ماه به بعد تراز آب دریاچه با افزایش رورو می گردد و امید است امسال نیز با افزایش تراز آب در روزهای آتی باشیم.

بهادری در پایان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی در تلاش برای بهبود وضعیت دریاچه ارومیه هستند و امید است با پیگیری تلاش ها جواب داده و دریاچه با بهبود شرایط روبرو شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید