09:32|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 04 آبان 1396 - 07:39
کد خبر: 7538

نشر اکاذیب در برخی از رسانه های محلی/سگ های ولگرد قتل عام نشده اند!

تمامی سگ های ولگرد به صورت زنده گرفته می شوند و پس از گذشت دوره 15 روزه نگه داری با نصب لیبل به گوش آن ها که نشان دهنده مورد واکسیناسیون قرار گرفتن آنها است خارج از محدوده شهر رها می شوند.

نشر اکاذیب در برخی از رسانه های محلی/سگ های ولگرد قتل عام نشده اند!

مهرداد سلامتی معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد نشر برخی اکاذیب و شایعات در کانال های تلگرامی محلی ارومیه  مبنی بر قتل عام سگ های ولگرد میدان فردوسی ارومیه اظهار داشت: این سگ ها بصورت زنده گرفته می شوند؛ طبق قراردادی که با دانشگاه ارومیه منعقد کرده ایم دامپزشکان جوان این دانشگاه با زنده گیری سگ های ولگرد به مدت 15 روز از آن ها مراقبت و نگه داری می کنند.

 

وی ادامه داد: تمامی سگ های ولگرد به صورت زنده گرفته می شوند؛ همچنین لازم به ذکر است که زنده گیری و نگه داری هر سگ ولگرد 230 هزار تومان برای شهرداری ارومیه هزینه در پی دارد.

 

سلامتی تصریح کرد: سگ های ولگرد پس از گذشت دوره 15 روزه نگه داری با نصب لیبل به گوش آن ها که نشان دهنده مورد واکسیناسیون قرار گرفتن آنها است خارج از محدوده شهر رها می شوند.

 

معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه هرگز اقدامی به قتل یا کشتن سگ های ولگرد نمی کند و تنها عمل زنده گیری و مراقبت در این مورد به عمل می آید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید