07:49|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 02 آبان 1396 - 21:19
کد خبر: 7528

جلسه معارفه خزانه دار جدید هلال احمر استان برگزار شد

خزانه داری از لحاظ سختی کار، یکی از چالشی ترین و پر دغدغه ترین سمت های جمعیت است که فرد را از لحاظ روحی و روانی به شدت درگیر می کند.

جلسه معارفه خزانه دار جدید هلال احمر استان برگزار شد

حسن محمودی اصل زاده مدیرکل هلال احمر استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با خزانه داری جمعیت هلال احمر اعلام کرد: سمت خزانه داری یکی از مهمترین و چالشی ترین پست های جمعیت است و تأمین منابع هلال احمر مهمترین وظیفه خزانه دار است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با مدیریت صحیح و بهینه هزینه ها، بتوانیم اسباب آرامش و آسایش همکاران را فراهم کرده و در رأس آن به بهترین شکل ممکن به خدمت رسانی و ارائه خدمات امدادی و داوطلبانه به مردم شریفمان بپردازیم.

مدیرکل هلال احمر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: خزانه داری از لحاظ سختی کار، یکی از چالشی ترین و پر دغدغه ترین سمت های جمعیت است که فرد را از لحاظ روحی و روانی به شدت درگیر می کند، به همین دلیل این تغییر و تحول نیاز است تا آرامش ذهنی در بین کارکنان و شخص خزانه دار حاکم شود.

محمودی در پایان ضمن تقدیر از آقای مددی و خدمات ایشان در این سال ها آقای جعفرزاده را به عنوان خزانه دار جدید هلال احمر استان معرفی کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید