10:54|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 01 آبان 1396 - 21:07
کد خبر: 7518

وزیر آموزش و پرورش با جدیت پیگیر حوادث مدرسه راه و شهدا/ سازمان نوسازی برای بازسازی مدارس بسیج شده است

در خصوص یکی از مدارس همه نیروهای سازمان نوسازی برای بازسازی بسیج شده و از روز شنبه مدرسه قطعا دائر خواهد شد و مدرسه راه شهدا که آسیب جدی تر دیده و نیاز به صرف زمان بیشتری برای بازسازی دارد، ظرف 8 روز آینده مدرسه بازسازی خواهد شد؛ ولی شورای بازسازی هر زمان را که صلاح بداند مدرسه بازگشایی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با جدیت پیگیر حوادث مدرسه راه و شهدا/ سازمان نوسازی برای بازسازی مدارس بسیج شده است

حسین بزرگی زاده مشاور عالی  و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص اهمیت  حوادث اخیر مدرسه راه و شهدا  اسلام آباد برای وزیر اموزش و پرورش اظهار کرد: اهمیت موضوع برای مقام وزارت تا به حدی بوده که دیروز در ساعت 6 بنده را فراخوانده و به عنوان نماینده تام الاختیار ایشان در استان  برای رسیدگی به رویدادهای حوادث مدرسه  حضور پیدا کنم.

بزرگی زاده با اشاره به درایت و کفایت مصطفوی زاده افزود : چون وزیر آموزش و پرورش تمایل به حضور در منطقه و رسیدگی به امور را داشتند ولی به سبب نبود شرایط من را برای این امر اعزام کردند.

وی  با اشاره به جلساتی که از زمان حضور در ارومیه برای رسیدگی به حوادث و مشکلات مدرسه راه شهدا ارومیه داشتند گفت: دیروز جلسه ای در این زمینه تشکیل و امروز نیز بازدید از مدرسه صورت گرفته و طی جلسه ای با همکاران این مدرسه که بازتاب روحی و روانی سنگینی در این زمینه تحمل نمودند با تماس تلفنی با وزیر داشته و به بازگویی مشکلات خود پرداختند.

مشاور عالی  و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازسازی مدارس که در حادثه دچار تخریب شده اند اظهار کرد: در خصوص یکی از مدارس همه نیروهای سازمان نوسازی برای بازسازی بسیج شده و از روز شنبه مدرسه قطعا دائر خواهد شد و مدرسه راه شهدا که آسیب جدی تر دیده و نیاز به صرف زمان بیشتری برای بازسازی دارد، ظرف 8 روز آینده مدرسه بازسازی خواهد شد؛ ولی شورای استان هر زمان را که صلاح بداند مدرسه بازگشایی خواهد شد.

بزرگی زاده در باره  برخورد با خاطیان این حادثه گفت: برخورد قاعدتا به عهده نیروی انتظامی و قوه قضائیه بوده و وزارت خانه مستقیم وارد این عمل نخواهد شد ولی وزیر در نظر دارند وکیلی  برای پیگیری این قضیه به کار خواهد گرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید