06:58|جمعه, اردیبهشت 21 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آذر 1395 - 18:03
کد خبر: 5708

اتحاد مسلمین مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه روز 16 آذر روز استکبار ستیزی است، اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولین سعی می‌کنند که این روز را از استکبار ستیزی به انقلاب ستیزی تبدیل کنند.

اتحاد مسلمین مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

به گزارش  باریش نیوز ،حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه روز 16 آذر روز استکبار ستیزی است، اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولین سعی می‌کنند که این روز را از استکبار ستیزی به انقلاب ستیزی تبدیل کنند.

وی افزود: نباید به کسانی که از دل و روحشان وابسته به استکبار هستند اجازه دهیم که وارد دانشگاههای ما شوند و در آنجا سخنرانی بکنند چرا که آنها از علاقه و شور و نشاط جوانان انقلابی می‌کاهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  ادامه داد: خداوند متعال مسلمانان را از همنشینی و اعتماد به قوم یهود منع کرده است و مردم مسلمان آذربایجان بایستی از حضور نتانیاهو در کشورشان ممانعت می‌کردند و اقدامات هوشمندانه‌ای را انجام می‌دادند.

قریشی تصریح کرد: بطور کلی حضور نتانیاهو و استقبال از این چنین جنایتکاران یعنی ایستادن زیر بیرق ظلم و شراکت در جنایت آنها که این مورد پسند دین حق خداوندی نیست.

وی نسبت به استفاده از هر نوع شعاری که باعث تفرقه بین امت اسلام شود تذکر داد و تشریح کرد: آیا تشکیل فراکسیون کرد یا ترک در کجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن خواست خدا و پیامبر است یا خیر؟

این مسئول بر لزوم تلاش برای اتحاد هر چه بیشتر تاکید کرد و اذعان داشت: اگر رفتارهای تفرقه افکنانه بین مسلمانان مرسوم شود، این کافران و صهیونیست‌ها هستند که اربابی خواهند کرد.

قریشی در ارتباط با کسانی که در بین اقوام تفرقه ایجاد می‌کنند گفت: ما باید از دشمنی با یکدیگر پرهیز کنیم و در مقابل دشمن باید وحدت داشته باشیم و افرادی که در بین اقوام تفرقه ایجاد می‌کنند یقیناً حرف غیر دینی و خلاف دین می گویند بنابراین به هیچ وجه نباید در بین اقوام مختلف تفرقه ایجاد کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این رابطه افزود: امیرالمؤمنین می‌فرمایند مسلمانان به فرزندان حضرت اسماعیل و اسحاق و یعقوب (ع) نگاه کنید که چه بلایی بر سر آنها آمد و آنقدر اختلاف کردند که قیصرها و کسری‌ها ارباب آن‌ها شدند و فرزندان پیامبر را برده کردند بنابراین اگر در جامعه امروزی نیر مسلمانان اختلاف کنند ضربه می‌بینند و آمریکا و اسرائیل ارباب آنها می‌شود

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید