18:36|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 29 آبان 1395 - 19:00
کد خبر: 5640

سپاه ارومیه برای بیش از دو هزار نفر در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از ایجاد اشتغال برای ۲۲۷۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در قالب اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

سپاه ارومیه برای بیش از دو هزار نفر در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال کرد

به گزارش سرویس سیاسی باریش ،سرهنگ علی حجازی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بسیج به تبیین ضرورت مقابله با دشمن با رویکرد بسیجی پرداخت اظهار داشت: در سالهای اخیر نه تنها از توطئه‌های دشمنان کاسته نشده بلکه توطئه‌های آنان، متنوع، متکثر و تخصصی‌تر شده است بنابراین مردم و مسئولان باید با شناخت دقیق از تحرکات دشمن در پی مقابله با آن باشند.

وی تصریح کرد: لازمه مقابله کارآمد با توطئه‌های دشمن کیفیت بخشی به فعالیت‌های مردمی در قالب تشکل‌هایی همچون اقشار مختلف بسیج است و با در صحنه بودن مردم و فعال بودن بسیج قطعاً دشمن مأیوس خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اظهار اینکه یکی از برنامه‌های مهم بسیج، ایجاد اشتغال و ارائه آموزش‌های کاربردی برای خانواده‌هاست افزود: در 8 ماهه امسال 570 نفر را به‌صورت مستقیم و 1700 نفر به‌صورت غیرمستقیم با پرداخت 8.5 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح حهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان ارومیه صاحب شغل شده‌اند و علاوه بر آن 430 نفر نیز در حوزه مشاغل خانگی آموزش دیده‌اند.

حجازی‌فر اظهار داشت: برای برطرف کردن محرومیت در مناطع محروم نیز اردوهای متعدد جهادی توسط سپاه ارومیه برگزار شده که شامل اعزام یک هزار و 470 نفر به اردوی یکروزه 100 نفر به ارودوهای سه روزه و بیش از 2000 نفر به اردوهای 7 و 10 روزه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امسال 27 مسجد شهرستان ارومیه با کمک سپاه مورد احداث یا مرمت قرار گرفته و سه باب خانه عالم نیز احداث شده است و مازاد بر آن در بین خانواده محروم اقلام مختلف توزیع شده است.

حجازی‌فر افزود: تا پیان امسال با هدف گسترش اثرگذاری بسیج، 62 پایگاه جدید و 11 حوزه شهری و روستایی راه‌اندازی خواهند شد و تاکنون تعداد 244 عنوان برنامه فرهنگی در بخشهای مختلف بسیج اجرا شده و در هفته بسیج نیز 650 عنوان برنامه به مورد اجرا در می‌آید.

به گفته وی امسال 4 سالن ورزشی جدید به بهره برداری رسیده و با همکاری شهرداری ارومیه مسابقات ورزشی تیراندازی و پینت بال نیز برگزار خواهد شد و همزمان کار راه‌اندازی طرح پیاده روی محلات از هفته بسیج آغاز می‌شود.

حجازی‌فر اظهار داشت: 4 حوزه از جمله حوزه‌های شهرک ایثار و گلمان، سالن تیراندازی بسیج جوانان در هفته بسیج افتتاح می‌شود و در کنار آن راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی والیبال توسط باشگاه مقاومت بسیج فعال شده و مفق شده‌ایم 5 نفر را به تیم‌های ملی معرفی کنیم و به‌زودی پایگاه استعدادیابی در رشته تیراندازی نیز در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید