17:33|جمعه, اردیبهشت 21 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 09:34
کد خبر: 5624

پرداخت 45 میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از پرداخت ۴۵ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی خبر داد.

پرداخت 45 میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش ، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم پیش از ظهرامروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است که موجب اتحاد و انسجام اسلامی شده و گرامیداشت هفته بسیج نیز به‌منظور تبیین جایگاه و نقش این نیروی مقتدر مردمی برای جهانیان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از 37 عنوان برنامه در سراسر استان با محوریت محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

سردار خرم گفت: بسیج طلایه دار اقتصاد مقاومتی است و توانسته در چند سال اخیر با اختصاص 45 میلیارد تومان زمینه اشتغال بیش از 7هزار و 800 خانوار را فراهم سازد.

وی به وجود سه هزار و ۷۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در محله‌ها و اقشار مختلف بسیج افزود: امسال سی و هفتمین سال تشکیل بسیج به شمار می‌رود بنابراین ۳۷ برنامه محوری برای این ایام در نظر گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال ۹۵ پنج هزار نفر در قالب ۵۰۰ گروه با عنوان گروههای جهادی در روستاها و مناطق محروم استان اقدام به احداث غسالخانه٬ سرویس بهداشتی٬ مدارس و تأمین نیازهای آب و برق و جاده کرده‌اند.

سردار خرم با بیان اینکه همچنین در سال ۹۴-۹۵ اعتباری بالغ بر ۱۲۹ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی هزینه شده است اضافه کرد: سپاه با پرداخت یک میلیارد تومان به شهرداری ارومیه عملیات اجرای یادمان شهید باکری با جدیت و تحت یک حرکت جهادی توسط شهرداری ارومیه در حال اجرا است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ترویج گفتمان انقلابی‌گری با تاکید بر جهاد فرهنگی، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج، نقش‌آفرینی تشکل‌های خودجوش مردمی، معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نهفته در بسیج برای خدمت به مردم و کاهش تصدی‌گری برنامه‌های بسیج در رده‌های ستادی را سیاست‌های ابلاغی عنوان کرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید