14:14|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 - 06:44
کد خبر: 4656

در صورتی در جامعه شاهد امنیت اجتماعی خواهیم بود که انضباط اجتماعی داشته باشیم

عصر امروزاز خبرنگاران ارومیه توسط نیروی انتظامی آذربایجان غربی با حضور سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی استان  از خبرنگاران تقدیر شد.

در صورتی در جامعه شاهد امنیت اجتماعی خواهیم بود که انضباط اجتماعی داشته باشیم

به گزارش سرویس اجتماعی باریش در این نشست  سردار اصلانی از خبرنگاران به عنوان همکاران پلیس یاد کرد و گفت:در صورتی در جامعه شاهد امنیت اجتماعی خواهیم بود که انضباط داشته باشیم و تحقق انضباط جامعه در گرو فعالیت همه اقشار جامعه بوده که همه مردم در آن باید تلاش و سهیم باشند .اصحاب رسانه نقش مهم و بسیار سازنده ای در تحقق انضباط اجتماعی را دارد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه صحبت های خود به آمار 4ماهه اول سال95پرداخت و گفت: از لحاظ درصد و آمار در استان از کاهش 100 درصدی سرقت ,  12درصدی سرقت به عنف , 67 درصدی تحت پوشش , افزایش 44 درصدی کشف اتومبیل , 45 درصدی جیب بری و 16 درصدی خودروبرخوردار بودیم  و در این مدت افزایش 165 درصدی کشف مواد مخدر , 99 درصدی مواد سوختی , 272 درصدی مشروبات الکلی داشته ایم و 129 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شده است.

سردار اصلانی  رسیدن به این آمارها را در کنار مردم و اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت:امروز اصحاب رسانه هرکدام مسول رسانه میباشند و این تعامل بین رسانه ها و نیروی انتظامی بایستی استمرار داشته باشد.

سردار اصلانی در پایان از افزایش آمار قتل استان انتقاد کرد و گفت:متاسفانه شاهد  افزایش 125 درصدی قتل نسبت به سال گذشته میباشیم که متاسفانه از وقوع قتل پیشگیری نمیتوان کرد و در این خصوص خواستار همراهی بیشتر اصحاب رسانه هستیم چرا که  این آمار به نفع استان نیست و بایستی راهکارهای مناسبی چاره اندیشیده شود.

سردار اصلانی در پایان علت اصلی قتل های استان را اختلافات  خانوادگی اختلافات مالی بیان کرد و گفت:به هیچ عنوان این قتل ها سازمان یافته نبوده اند و ریشه در مشکلات روحی فرد و یا عدم تصمیم گیری صحیح در آن لحظه میباشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید