06:46|سه شنبه, اردیبهشت 18 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 03:12
کد خبر: 4632

اهتمام جدی برای واگذاری خدمات به مسکن مهر آذربایجان غربی

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر اهتمام جدی برای واگذاری خدمات به مسکن مهر این استان تأکید کرد.

اهتمام جدی برای واگذاری خدمات به مسکن مهر آذربایجان غربی

به گزارش  باریش داریوش نصر صبح امروز در بازدید از مسکن مهر سپاه ارومیه، اظهار داشت: باید تمام دستگاه‌های مسؤول در مسکن مهر نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم اهتمام جدی و کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در مسکن مهر نیازمند همت جدی شرکت‌های خدمات‌رسان است، تصریح کرد: برای این منظور نیازمند همکاری هر چه بیشتر شرکت‌های خدمات رسان در مساکن مهر ارومیه و سایر شهرهای استان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه مسکن مهر سپاه گلشهر ارومیه دارای 364 واحد مسکن مهر است، ادامه داد: هم اکنون این واحدها با شکلات زیربنایی مواجه هستند که باید سریعا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

این مسؤول مشکلات زیربنایی را شامل سیستم جمع‌آوری فاضلاب، گاز و سایر خدمات زیربنایی عنوان کرد و اظهار داشت: باید دستگاه‌های خدمات رسان از تمام توان خود برای اجرای خدمات زیربنایی استفاده کنند تا ساکنان مسکن مهر نیز با آرامش بیشتری در این مساکن زندگی کنند.

نصر با بیان اینکه مسکن مهر در ارومیه به دلیل وجود معارض در برهه‌های زمانی مختلف دچار مشکل شده بود، ادامه داد: ین امر سبب شده تا روند مسکن مهر به کندی طی شود ولی امروز که مسکن مهر در این شهرستان تقریبا به اتمام رسیده است باید نسبت به ایجاد زیرساختهای لازم نیز اقدام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه مسکن مهر ارومیه در مراحل پایانی خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: با این وجود در تحویل مسکن مهر به دلیل عدم وجود زیرساختها با مشکل مواجه هستیم که از آن جمله می‌توان به نبود زیرساخت‌هایی چون گاز، برق و فاضلاب اشاره کرد.

این مسؤول با بیان اینکه نباید مشکلی در واگذاری واحدهای مسکن مهر نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: طی مذاکراتی که انجام گرفته مقرر شده جلسه‌ای با مدیران شرکت‌های خدمات رسان داشته باشیم تا نسبت به وضعیت خدمات‌رسانی این شرکت‌ها تصمیم‌گیری شود.
 

خبرگزاری فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید