08:49|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 04:44
کد خبر: 4618

جریمه 200 میلیونی برای نانوای متخلف خویی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی خوی از محکومیت 200 میلیون ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد یک واحد نانوایی متخلف در شهرستان خوی خبر داد.

جریمه 200 میلیونی برای نانوای متخلف خویی

به گزارش باریش نیوز، موسی عابدینی اظهار داشت: تعزیرات حکومتی خوی در طول دو روز گذشته اقدام به رسیدگی به یک پرونده تخلف صنفی و یک پرونده قاچاق در این شهرستان کرده است.

وی ادامه داد: این پرونده تخلف صنفی مربوط به یک واحد نانوایی متخلف است که اقدام به عرضه خارج از شبکه 150 گونی آرد سهمیه‌ای کرده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی خوی تصریح کرد: در پی گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی یک واحد نانوایی اقدام به عرضه خارج از شبکه 150 گونی آرد سهمیه‌ای کرده که مراتب به تعزیرات حکومتی شهرستان خوی اعلام شد.

این مسؤول افزود: بنابر اعلام رئیس شعبه رسیدگی به پرونده و اجرای تشریفات قانونی واحد مذکور علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

عابدینی پرونده قاچاق رسیدگی رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی خوی اشاره کرد و گفت: این پرونده قاچاق مربوط به قاچاق پوشاک خارجی است.

وی ادامه داد: این پرونده قاچاق توسط ماموران انتظامی خوی در بازرسی از خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شده است.

این مسؤول تصریح کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور در ایست و بازرسی یک دستگاه خودروی سمند تعداد 235 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی خوی خاطرنشان کرد: این پرونده قاچاق پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی خوی ارجاع شد.

عابدینی افزود: بنابر اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز خوی متهم این پرونده قاچاق به پرداخت 358 میلیون و 521 هزار و 933 ریال جزای نقدی محکوم شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید