14:29|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 03:14
کد خبر: 4040

تولید فیلم‌‌های مستند برای معرفی شهدای آذربایجان غربی

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: فیلم‌های مستند برای معرفی شهدای این استان تولید می‌شود.

تولید فیلم‌‌های مستند برای معرفی شهدای آذربایجان غربی

به گزارش‌باریش به نقل از فارس ، علیرضا نوروزی صبح امروز در جلسه هماهنگی تولیدات سمعی و بصری که در سالن جلسات حوزه هنری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: باید جدی‌تر برای تولید آثار مستند گام برداشت، تا از این رهگذر شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کنیم.

وی تولید یک فیلم مستند از زندگی دو برادر شهید ارومیه‌ای را مورد اشاره قرار داد و گفت: این برادران از شهیدان گلگون‌کفن هشت سال جنگ تحمیلی هستند، به طوری که در فیلم مورد اشاره زندگی آنها با همراهی خانواده و نزدیکان‌شان به تصویر کشیده شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه فیلم مستند مورد اشاره درباره شهدای والامقام علی و غفار یادگاری است، عنوان کرد: این فیلم با همت هنرمندان و سایر عوامل در واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان تولید شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه فیلم فوق به مدت 30 دقیقه در طول 10 روز کار بی‌وقفه تولید شده است، بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای به تصویر کشیدن زندگی و سلحشوری‌‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس استفاده شود.

نوروزی از عوامل فیلم و خانواده معظم شهدا برای مشارکت داشتن در این زمینه قدردانی کرد و گفت: باید برای ثبت و ماندگار کردن یاد، راه و آرمان‌های شهدای این مرز و بوم با عزم راسخ و جدی گام برداریم.

این مسؤول با اظهار به اینکه باید ظرفیت‌های نهفته در هنر اصیل ایرانی اسلامی را برای انتقال دادن مفاهیم و ارزش‌های انسانی به بهترین شکل استفاده کرد، بیان داشت: باید در این زمینه هنرمندان متعهد و پرشور همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در با اظهار به اینکه در روزهای پایانی سه ماه نخست سال 1395 قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: باید به صورت جدی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گام‌های بلندی برداشته شود.

نوروزی با اشاره به اینکه در استان آذربایجان غربی هنرمندان متعهد، فعال و خلاق زیادی وجود دارد که در زمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، گفت: بنابراین باید از توانمندی‌های آنها برای تحقق اهداف به بهترین شکل استفاده کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید