20:11|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1395 - 10:06
کد خبر: 3826

حواشی برخورد رحیم شهریاری با قومگرایان و تجزیه طلبان

در جریان کنسرت رحیم شهریاری در مشگین شهر , جوانی با نشان دادن یک نماد صهیونیستی که نشان ساختگی گروه های قومگرا و تجزیه طلب پانترک شناخته میشود باعث برانگیخته شدن عکس العمل رحیم شهریاری شد تا شهریاری از انتظامات سالن بخواهد جوان را از سالن به بیرون هدایت کنند. در پی این اقدام عده ای از جوانان نا آگاه و برخی معتقدان به جریان تجزیه طلبی و قومگرایی با هجوم به پروفایل های شخصی رحیم شهریاری اقدام به فحاشی و ناسزا گفتن به وی کردند.

حواشی برخورد رحیم شهریاری با قومگرایان و تجزیه طلبان

به گزارش باریش , به نقل از آناج , بعد از ظهر دیروز کلیپی در فضاهای مجازی پخش شد که در آن رحیم شهریاری از خوانندگان مطرح کشور در میان کنسرتش در شهرستان مشکین شهر از ماموران حراست درخواست کرد تا فردی را که قصد بر هم زدن جو سالن را داشت به بیرون هدایت کنند.

این فرد قصد داشت با نشان دادن نماد ساختگی پان ترک‌ها، افرادی را با خود همراه کرده و نظم سالن را بر هم بزند.

بعد از این اتفاق عده‌ای با پخش کلیپ‌هایی از این برنامه در فضای مجازی قصد داشتن وضعیت را به گونه‌ای جلوه دهند که گویا رحیم شهریاری به مردم توهین کرده و زبان مادری خود را زیر سوال می‌برد.

بعد از این مراسم رحیم شهریاری در صفحه اینستاگرام خود جهت روشن کردن افکار عمومی از قضیه، پستی را منتشر کرد که عده‌ای از افراد معلوم الحالی که قصد تخریب این خواننده را داشتند با حمله به این صفحه، اقدام به فحاشی و ناسزا گویی در بخش نظرات کردند؛ این بی حرمتی‌ها به اندازه‌ای بود که رحیم شهریای اقدام به پاک کردن آن پست کرد.

نا گفته نماند که در بخش عمده‌ای از این نظرات، مردم از اقدام رحیم شهریاری حمایت داشته و فقط عده‌ای معدود با گذاشتن نظرات پی‌درپی درصدد تخریب این خواننده برآمده‌اند.

صبح امروز رحیم شهریاری در پی انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتقاد از برخی حاشیه سازان کنسرت‌ها، خود را فردی وطن پرست و عاشق کشور خطاب کرد.

رحیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در خصوص واکنش اخیر خود نسبت به قوم گرایان افراطی توضیح داد: بیش از 90 درصد حاضرین در سالن اجرای کنسرت های بنده، افرادی هستند که به قصد بهره مندی از موسیقی می آیند اما در بین آنان معدود افرادی هم هستند که دوست دارند علامت های سیاسی از خود نشان  بدهند ولو اینکه خودشان نیز معنی و مفهوم آن علامت ها را ندانند.

وی با اشاره به اتفاق کنسرت مشگین شهر، افزود: من چند مرتبه به این فرد تذکر داده بودم اما چون او در کمال پررویی بر انجام این عمل اصرار داشت لذا خواستم که با او برخورد کنند.

این خواننده خاطرنشان کرد: البته مامور حراست سالن از او سوال کرده بود برای چه مدام علامت نشان می دهی؟ او در پاسخ گفته بود من فکر می کنم هرجا اسم آذربایجان برده شود، باید علامت نشان بدهیم!

شهریاری با اشاره به انتشار برخی مطالب در شبکه های مجازی علیه این اقدام خود، اظهار کرد: اگر نصف مطالب منتشر شده در فضای مجازی واقعیت داشته باشد، نصف آن غیر واقعی است و قضاوت افراد در این فضا چندان اهمیتی ندارد؛ چرا که برخورد با آن فرد وظیفه ی من بود.

وی تاکید کرد: رحیم شهریاری بچه نیست که بخواهند علیه او چنین جو سازی کنند، من پرچم دار موسیقی آذربایجان هستم و بعد از این نیز نخواهم گذاشت این هنر اصیل با برخی رفتارهای ناآگاهانه آلوده شود.

این هنرمند درپایان عنوان کرد: آنان که چنین اقداماتی را مرتکب می شوند از جاهای دیگری خط مشی می گیرند و خودشان هم آگاه نیستند که چه کار دارند می کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید