11:50|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 05:24
کد خبر: 3233

مدير عامل جديد شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي معرفي شد

مراسم توديع و معارفه مدير عامل اسبق و جديد شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي برگزار شد.

مدير عامل جديد شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي معرفي شد

در اين مراسم كه با حضور جمعي از مسئولان ادارات، ارگان ها و فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي و مديران و كاركنان شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي انجام شد، معاون هماهنگي توزيع شركت توانير در سخناني با اشاره به فعاليت مطلوب شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي در كاهش تلفات، پيك سايي، مديريت مصرف و كاهش خاموشي ها در سطح استان گفت : آذربايجان غربي به دليل هم مرز بودن با سه كشور خارجي از موقعيت برجسته براي توسعه و تعميم فعاليت هاي صنعت برق برخوردار است .

محمود رضا حقي فام گفت: مبلغ ۲۲۰ ميليارد تومان اعتبار جهت سرمايه گذاري در استان آذربايجان غربي مصوب شده كه در بخش فوق توزيع و انتقال هزينه خواهد شد .

وي افزود: در منطقه جنوب استان مشكلاتي از لحاظ تامين برق وجود دارد كه اميدواريم تا قبل از زمستان امسال پروژه هاي پيش بيني شده در بخش هاي فوق توزيع و انتقال در اين منطقه عملياتي گردد .

حقي فام ارائه خدمات به مشتركين با كمترين هزينه و افزايش پايداري فني شبكه را با اهميت توصيف كرد و افزود: طرح توسعه فناوري هاي نوين در بحث توزيع و تجهيز كنتورهاي هوشمند در برنامه كاري توانير قرار دارد .

وي ميزان تلفات در سطح كشور را ۱۱ درصد عنوان كرد و افزود: در سال جاري سعي وافر داريم اين ميزان تلفات را تك رقمي نماييم.

در اين مراسم معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي با اشاره به اعلام سال جديد بعنوان سال اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي تاكيد كرد يكي از عرصه هاي مهم در اقتصاد مقاومتي كه نياز به برنامه ريزي دارد عرصه صنعت برق است .

كهوريان افزود : استان آذربايجان غربي به دليل موقعيت جغرافيايي از شرايط مطلوب براي صادرات انرژي برق برخوردار بوده و اين استان مي تواند نقش مهمي را در اين زمينه ايفا نمايد .

مهندس حميد كاظمي كيا مدير عامل اسبق شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي نيز در سخناني با اشاره به اينكه امروز توليد برق در سطح استان بيشتر از مصرف بوده و شاخص بهره مندي در بخش توزيع مثبت مي باشد گفت: صد درصد جمعيت شهري و روستايي استان آذربايجان غربي از نعمت روشنايي و ساير مزاياي برق بهره مند مي باشند.

وي با بيان اينكه آذربايجان غربي در بخش فوق توزيع و انتقال از يك عقب افتادگي تاريخي رنج مي برد گفت: اين استان نياز به برق منطقه اي  مستقل دارد كه از مسئولان شركت توانير و مقامات استان مي خواهيم كه حتما اين موضوع را مد نظر داشته باشند.

كاظمي كيا وجود نيروي انساني توانمند در يك مجموعه را عامل مهم در پويايي آن سازمان ذكر كرد و افزود: بحمد ا... در سال گذشته موفق شديم تبديل وضعيت ۳۱۳ نفر از پرسنل شركت را به انجام رسانيم .

در اين مراسم اكبر حسن بگلو مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي نيز با قدرداني از زحمات بي شائبه مدير عامل اسبق اين شركت ضرورت همفكري با همكاران وبهره گيري از نظرات و ديدگاه هاي صاحب نظران براي توسعه فعاليت ها و پروژه هاي در دست اجراي شركت را مورد تاكيد قرار داد .

در اين مراسم با اهداء لوح تقدير و هدايايي از ۳۵ سال خدمت مهندس حميد كاظمي كيا قدرداني و مهندس اكبر حسن بگلو بعنوان مدير عامل جديد شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي معرفي شد.

   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید