07:31|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 03 فروردین 1395 - 00:43
کد خبر: 2920

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی کشور/ بارش برف در اردبیل و مازندران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، باند شمالی تهران-کرج و همچنین محور قم-سلفچگان و آزادراه تهران-قم خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی کشور/ بارش برف در اردبیل و مازندران

به گزارش سرویس اجتماعی باریش , سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای اردبیل- خلخال و اردبیل- آستارا در استان اردبیل در ارتفاعات محور کندوان در استان مازندران بارش برف جریان دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در اکثر محورهای استان البرز، اصفهان، مازندران، فارس و تهران بارش پراکنده باران گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک موجود در محور کرج-چالوس پرداخت و گفت: ترافیک در این محور از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5، سه راهی دیزین از پل زنگوله تا سیاه‌پیشه و همچنین محور هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم، پلور تا آب اسک، سه راهی لاسم و گزنک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: از سوادکوه تا شیرگاه در محور فیروزکوه، از پل کلات تا پل فردیس در باند شمالی آزادراه تهران-کرج، محور قم-سلفچگان و همچنین آزادراه تهران-قم نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است. 

وی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید