17:01|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1394 - 22:51
کد خبر: 2514

برداشت میلیون‌ها تومان از حساب مشتریان توسط کارمند یکی بانکها

خبرها از خالی کردن حساب مشتریان بانک ملی شعبه مرکزی شهر نورآباد لرستان توسط یکی از کارمندان این بانک به نام "ع.م " حکایت می کند.

برداشت میلیون‌ها تومان از حساب مشتریان توسط کارمند یکی بانکها

یکی از مشتریان این بانک در گفتگو با خبرنگار جام نیوز عنوان کرد: پس از مراجعه به بانک برای گرفتن مقداری پول متوجه شدم سپرده هشتاد میلیونی ام که تنها دارایی ام از دیه شوهرم بود از حسابم خالی شده است.

 

وی ادامه داد: در آنجا با مشتریانی مواجه شدم که آنها نیز حساب های بانکی شان خالی شده بود. با مراجعه به مسئولان بانک پاسخ دادند که کارمند این بانک صدها میلیون از پول مشتریان را خالی کرده است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: تنها سرمایه ام یک خانه بود که توسط یکی از بانک‌ها به علت ضمانت شوهرم مصادره شد و این تنها داریی ام نیز چنین توسط بانک به یغما رفت بعد از این باید آواره خیابان شوم.

 

طبق آنچه خبرنگار جام نیوز از مسئولان قضایی نورآباد جویا شده است، این کارمند که "ع.م" نام دارد در بازداشت به سر می برد.

 

یکی دیگر از مشتریان در گفتگو با جام نیوز اظهار داشت: مسئولین بانک می گویند تا مشخص شدن ابعاد این اتفاق، پولی به مشتریان پرداخت نخواهیم کرد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: از مقامات بانک ملی می خواهم که به این مسئله رسیدگی کنند؛ چرا که ما به این بانک اعتماد کردیم و سرمایه خود را سپرده ایم.

 

یکی دیگر از مالباختگان اظهار کرد: مردم در اینجا به این جمله که"هر جا سخن از اعتماد است  نام بانک ملی ایران می درخشد"  فقط به عنوان یک شوخی نگاه می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید