13:06|سه شنبه, اردیبهشت 11 ,1403
تاریخ انتشار: 13 تیر 1402 - 11:33
کد خبر: 18360

معاون اول رییس جمهور وارد آذربایجان غربی شد

با هدف بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های آذربایجان‌غربی معاون اول رییس جمهور به ارومیه سفر کرد.
معاون اول رییس جمهور وارد آذربایجان غربی شد

 محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز در سفری یک روزه وارد آذربایجان غربی شد و مورد استقبال مسوولان استانی از جمله محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی قرار گرفت. 
 

بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های آذربایجان‌غربی،  شرکت در جلسه کارگروه احیا دریاچه ارومیه دیدار با نخبگان، بررسی آخرین وضعیت مصوبات و برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و بررسی آخرین وضعیت مدول سوم این تصفیه خانه و دیدار با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مهمترین برنامه های آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور به استان است.
 

آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو 

افتتاح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال ۱۱ کیلومتری پساب بهداشتی و تصفیه شده به دریاچه ارومیه و ۸۰ کلاس درس درقالب ۱۲ مدرسه با هزینه کرد ۲ هزار میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان از جمله برنامه های مخبر در ارومیه است.
 

همچنین در این سفر قرار است کلنگ احداث معدن تیتان ارومیه و ساختمان های مربوط به منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو به زمین زده شود.
 

این سفر با دعوت استاندار آذربایجان‌غربی و مجمع نمایندگان استان انجام  شده است.
 

 در این سفر یک روزه وزیر نیرو معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید