16:07|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1402 - 11:52
کد خبر: 18332
سخنگوی دولت در ارومیه:

تصویب ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های دریاچه ارومیه در سال جاری

سخنگوی دولت گفت: در جلسه اخیر ستاد احیای دریاچه ارومیه، ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های احیای دریاچه مصوب شد.
تصویب ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های دریاچه ارومیه در سال جاری

علی بهادری جهرمی ۱۸ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از دریاچه ارومیه با بیان اینکه موضوع دریاچه ارومیه، موضوعی ملی و مختص آذربایجان غربی نیست،  افزود: نگاه دولت به مسایل مردمی است و راهکار دولت رفع مشکلات به شیوه و همراهی مردمی است. 
 

وی گفت: دولت درصدد تمرکز تصمیم گیری ها در تهران نیست و در این راستا دبیری ستاد احیای دریاچه ارومیه را به استاندار آذربایجان غربی محول کرد و استانهای همجوار را از اعضای این ستاد معرفی کرد تا مدیران استانی با اشرافیت بیشتر و مستمر پیگیر مسائل دریاچه باشند.
 

بهادری جهرمی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و تغییرات اقلیمی و نقش آن در وضعیت دریاچه ارومیه اظهار کرد: با توجه به تغییرات گسترده اقلیمی، برنامه های ستاد احیا برای بهبود وضعیت دریاچه ارومیه باید متناسب و سازگار با این تغییرات باشد. 
 

وی همراهی مردمی را در احیای دریاچه ارومیه بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و تاکید کرد: دریاچه ارومیه میراثی ملی و متعلق به همه است لذا باید در حفظ و احیای این میراث برای نسل آینده بکوشیم. /ایسنا

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید