13:32|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1402 - 11:07
کد خبر: 18313

تداوم بحران کمبود گوشت مرغ در ارومیه

با گذشت دو هفته از کمبود گوشت مرغ در ارومیه، این مشکل رفع نشده و همچنان تداوم دارد.
تداوم بحران کمبود گوشت مرغ در ارومیه

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، در ایام تعطیلات عید نوروز گوشت مرغ در ارومیه دچار کمبود شد و در آستانه سیزده فروردین روز طبیعت، این مشکل به اوج خود رسید. 

با وجود اینکه مسئولان متولی قبل از آغاز ماه مبارک رمضان و سال جدید در جلسات تنظیم بازار از فراوانی این کالای اساسی سخن می‌گفتند، اما طولی نکشید که شاهد کمبود گوشت مرغ در بازار ارومیه شدیم. 

در همین مدت سازمان جهاد کشاورزی باز هم اعلام کرد که به زودی مشکل کمبود گوشت مرغ در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی به زودی مرتفع می‌شود، اما اینک و بعد از گذشت دو هفته از این موضوع، همچنان شاهد افزایش تقاضا و کمبود عرضه گوشت گرم مرغ در ارومیه هستیم. 

مشاهدات میدانی در مکان های عرضه گوشت مرغ حاکی از تشکیل صف های طولانی است و مردم در ایام ماه مبارک رمضان و با زبان روزه باید ساعت ها در صف های طولانی به سر ببرند. 

از سوی دیگر تزریق گوشت مرغ منجمد به بازار هم نتوانسته نیاز مردم از تهیه این کالای اساسی را برطرف کند. 

شهروندان می‌گویند: مرغ نیست... اگر هم باشد، عدم نظارت و بازرسی در مراکز عرضه سبب شده تا با قیمت بسیار بالایی به فروش برسد.


انتظار می‌رود مسئولانی که در این امر دخیل هستند، با اتخاذ تصمیمات کارآمد و اقدامات به موقع، هر چه سریعتر مشکل کمبود گوشت مرغ در استان را رفع کنند تا مردم بیش از این با مشکل تهیه گوشت مرغ مواجه نباشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید