16:05|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 09 فروردین 1402 - 10:59
کد خبر: 18299

ترددهای نوروزی در آذربایجان‌غربی ۲۱.۷ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به ترددهای نوروزی مسافران از ۲۴ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ماه جاری، گفت: میزان کل تردد وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی این استان در این بازه زمانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۷ درصد افزایش یافت.
ترددهای نوروزی در آذربایجان‌غربی ۲۱.۷ درصد افزایش یافت

به گزارس سرویس اجتماعی باریش نیوز، پیمان آرامون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه در این مدت بیش از هشت میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۱۵ تردد در محورهای آذربایجان‌غربی به ثبت رسیده است، اظهار کرد: این میزان در سال گذشته حدود ۶ میلیون و ۷۲۱ هزار تردد بود.
 

وی همچنین به افزایش میزان تردد در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا هفتم فروردین، بیش از یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۸۳ تردد در ورودی و خروجی‌های استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۶۳ درصد افزایش داشت.
 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: طبق روال روزهای گذشته محور ارومیه - مهاباد با بیشترین تردد در صدر ترددهای در راه‌های ارتباطی استان قرار گرفت و محور سردشت - بانه کمترین تردد را به خود اختصاص داد.
 

وی سبقت غیر مجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی را بیشترین تخلفات انجام گرفته در سطح استان عنوان کرد و یادآور شد: ساعت اوج تردد ۱۸ تا ۱۹ عصر گزارش شده است.
 

آرامون تاکید کرد: از مجموع تردد وسایل نقلیه در جاده‌های آذربایجان‌غربی، بیش از هفت میلیون تردد مختص خودروهای سواری و وانت بوده و مابقی شامل تردد خودروهای سنگین و ناوگان اتوبوس می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید