15:40|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 07 فروردین 1402 - 11:27
کد خبر: 18296

ضرب الاجل 10 روزه استاندار آذربایجان‌غربی برای تعیین تکلیف تله کابین ارومیه

استاندار آذربایجان غربی گفت: پیمانکار مربوطه برای تعیین تکلیف پروژه تله کابین ارومیه ۱۰ روز فرصت دارد.
ضرب الاجل 10 روزه استاندار آذربایجان‌غربی برای تعیین تکلیف تله کابین ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، محمدصادق معتمدیان روز گذشته پس از بازدید پروژه ساخت تله کابین ارومیه، از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ابراز نارضایتی کرد و افزود: با توجه به سرمایه گذاری خارجی در این طرح و عدم پیشرفت کافی پروژه، در صورت عدم تعیین تکلیف درفرصت ۱۰ روزه، تله کابین ارومیه به سرمایه گذار دیگری واگذار می شود.
 

وی افزود: در صورت عدم بازگشت به روند ساخت پروژه و نبود انگیزه برای ادامه روند، قرارداد پروژه تله کابین پس از طی فرآیند قانونی فسخ می شود.
 

استاندار آذربایجان غربی ضمن اتمام حجت با شرکت هزاره غرب ارومیه افزود: پروژه گردشگری کوه سیر ارومیه باید تا ۱۰ روز دیگر تعیین تکلیف شود تا ضمن برگزاری جلسات مشترک، موانع این پروژه رفع شود.
 

معتمدیان با بیان اینکه این پروژه گردشگری در بهترین نقطه ارومیه است، افزود: در این چشم انداز شهری، کوتاهی و وضعیت فعلی تله کابین تبدیل به آهن پاره شده است.

 

معتمدیان یادآور شد: جای خالی این پروژه در ارومیه و آذربایجان غربی دیده می شود که باید پس از چند سال است بلا تکلیفی به روند عادی ساخت برگردد.
 

طرح فاز اول پروژه گردشگری کوه سیر ارومیه دارای ۱۰ دکل و ۲۸ کابین در مسیر هوایی یک هزار و ۷۶۰ متری است.

در طرح این پروژه زیپ لاین ۶۲۰ متری، پل معلق شیشه ای، استخر، مسیر دوچرخه سواری، پیست کارتینگ در لاین ۴۷۰ متری، پیست اسکی مبتدی و حرفه ای و چمنی، پیست موتور سواری دو چرخ و چهار چرخ، هتل چهار ستاره در هفت طبقه، اقامتگاه با ظرفیت ۲۰ اتاق و مسیر پیاده روی از جمله فرآیند اجرایی این پروژه بزرگ ارومیه است که با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی متاسفانه چندین سال راکد مانده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید