07:44|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1401 - 12:09
کد خبر: 18284

چشم‌های همیشه بیدار

نام سربازان گمنام امام زمان (عج) به امنیت و آرامش کشور و مردم گره خورده تا همگان بر این باور معتقد باشیم ایشان در عین گمنامی شبانه روز در تلاش برای تثبیت امنیت و مقابله با تهدیدات هستند.
چشم‌های همیشه بیدار

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، مدافعان حافظ امنیت نیروهای خدومی هستند که در تامین و حفظ امنیت و ایجاد آرامش و شناسایی و برخورد با انواع تهدیدات علیه کشور بی وقفه در تلاش هستند و خواب به چشمان آنها راه ندارد تا مردم در آرامش و امنیت باشند.

حوزه فعالیت و خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) گسترده و در پهنه کشور است این خدمات در قالب خنثی سازی توطئه‌های از پیش طراحی شده دشمنان و شناسایی افراد نفوذی و سردسته‌های آنان تعریف شده تا از این طریق امنیت پایدار را در ایران اسلامی برقرار کنند.
 

مدافعان حریم امنیت با مجاهدت خاموش خود دفاع از کشور و مردم را در راس فعالیت خود قرار داده و در هر برهه از زمان که جمهوری اسلامی در میانه یک میدان جنگ مثل جنگ ترکیبی کنونی قرار داشته، با هوشیاری و اقتدار، سرویس‌های جاسوسی معاند را ناکام گذاشته و با آگاهی و بصیرت اجازه ندادند به هدفشان برسند.
 

آنها در اوج گمنامی با اشراف اطلاعاتی، حفظ آمادگی، هوشیاری و بصیرت‌افزایی، روزنه‌های توطئه و نفوذ بدخواهان کشور و نظام اسلامی را بسته‌اند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از شیوه‌های نوین، دست دشمنان را از تجاوز به حریم کشور کوتاه می‌کنند.
 

سربازان گمنام در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، توانمند و با ایمان و اراده‌ای استوار، چشمانی تیزبین، لحظه‌ای از رصد تحرکات موذیانه دشمن داخلی و خارجی غافل نبوده و با اقتدار مثال زدنی، فداکاری، جانفشانی و تلاش خستگی ناپذیر در حفظ و صیانت از حریم ایران اسلامی می‌کوشند.
 

ایشان در راه دفاع از کشور جان ارزشمندشان را در طبق اخلاص گذاشته و فدایی ملت و کشور می‌شوند تا گزندی به این نظام و انقلاب نرسد و چه بسیار شهدایی که تقدیم این راه مقدس کرده‌اند.
 

چشمان بیدار و دست‌های توانای سربازان گمنام امام زمان (عج) هر تهدیدی علیه مردم و کشور را شناسایی کرده و با اقتدار توطئه و نقشه دشمن را در نطفه خفه می‌کنند تا آسیبی به کشور و مردم نرسد آنها در اوج گمنامی، مدافعان مشهور و سربلند دفاع از کیان ایران هستند.
 

سربازان گمنام امام زمان (عجل)، پاسداران راه سرخ شهدا و حافظان امین ملت و نظام هستند که افتخار و مدال گمنامی را از امام راحل و رهبر معظم انقلاب آنان را به معنی واقعی کلمه، گمنام و مصداق مومن واقعی معرفی کرده است.
 

و چه زیبا و مناسب نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عجل) را روز سربازان گمنام امام زمان (ع) نامیده‌اند که با مجاهدت خود در حفظ ثبات و امنیت کشور تلاش کرده و با تهدیدات مقابله می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید