08:25|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 04 بهمن 1401 - 11:29
کد خبر: 18241

بازديد مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي از پروژه هاي در حال اجرای شركت خوی

رئیس هیئت مدیره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي از پروژه هاي در حال اجرای شركت آب و فاضلاب خوي بازديد و در روند و جريان اجرا اين پروژه ها قرار گرفت.
بازديد مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي از پروژه هاي در حال اجرای شركت خوی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، لطیف خوش سيرت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در ابتدا از مخزن 5 هزار متر مكعبي در حال ساخت مساكن مهر بازديد کرد.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي نیز در تشريح اين پروژه گفت: بتن ريزي ديواره ها و سقف مخزن به اتمام رسيده و كارهاي جزيي از اين پروژه باقي مانده است.

سلطاني افزود: حصاري كشي مخزن نيز آغاز شده است و امیدواریم شاهد بهره برداري از اين طرح در طی سال جاری باشيم.

خوش سيرت پروژه احداث مخزن 5 هزار متر مكعبي را از پروژه هاي تامين آب اضطراري وازت نيرو برشمرد و افزود: اين طرح از حساسيت بالايي برخوردار است كه به لطف خدا و تلاش همكاران امسال به بهره برداري خواهد رسيد .

در ادامه از پروژه انتقال آب از شهر خوي به روستاهاي فنايي و ديزج هريك بازديد بعمل آمد .

 

مدير عامل شركت آب و فاضلاب خوي گفت: با اجراي خط انتقال آب شرب از شهر خوي تامين آب پايدار روستاهاي فنايي و ديزج هريك انجام خواهد شد .

سلطاني تصريح كرد: به منظور بهبود كيفيت، افزايش پايداري و فشار مناسب آب مصرفي اهالي روستاهاي فوق عمليات اجرايي به طول 3 كيلومتر و با لوله پلي اتيلن 200 ميلي متري آغاز شد.ه و 900 متر از اين خط انتقال اجرا شده است .

وي در رابطه با فعاليت در راستاي رفع مشكل كمبود آب شرب روستاهاي فنايي و ديزج هريك افزود: يكي از دغدغه‌هاي اين شركت رفع مشكل كمبود آب شرب است، بدين منظور اقداماتي در راستاي رفع آن انجام شد كه نتيجه آن اجراي خط انتقال براي آبرساني به روستاهاي فوق الذكر است .

مدير عامل آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي ضمن تشكر از اقدامات انجام يافته تامين آب شرب مردم در شهرها و روستاهاي را خط قرمز شركت دانست و اظهار كرد : بايد با تلاش و همت مضاعف در جهت تامين آب پايدار مردم قدم برداريم .

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید