18:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آذر 1401 - 13:07
کد خبر: 18181

بعد از سال‌ها، یک حرکت خوب از مسئولان استانی

نشست هم اندیشی توسعه آذربایجان غربی سه شنبه 22 آذر به همت مسئولان استانی در تهران برگزار شد که این اقدام بعد از سال‌ها حرکت خوبی از سوی مسئولان آذربایجان‌غربی بود.
بعد از سال‌ها، یک حرکت خوب از مسئولان استانی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سه شنبه 22 آذر 1401، نشست هم اندیشی توسعه آذربایجان غربی؛ با شعار "همه با هم برای پیشرفت و آبادانی" با دعوت استاندار آذربایجان غربی در تهران ترتیب یافت.

وزیر کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، اعضای مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل شستا و جمعی از مدیران ملی اهل استان، تعدادی از فعالین اقتصادی و اساتید دانشگاه در این نشست نکته نظرات خود را در زمینه راهکارهای شتاب بخشیدن به روند رشد و توسعه استان و همچنین استفاده از ظرفیت های ملی در این زمینه مطرح کردند. 

کاری به خروجی جلسه نداریم، اما این حرکت بعد از سال‌ها برای عنوان مشکلات استان و ارائه راهکار برای رفع مشکلات موجود کار بسیار خوب و قابل پسندیده ای بود‌.

ما نیز امیدوارم این جلسات در روزه آینده تدوام داشته باشد و با تلاش و اهتمام متولیان امر شاهد پیشرفت روز افزون آذربایجان غربی باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید