10:41|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 02 تیر 1401 - 15:32
کد خبر: 17993

افزايش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر ارومیه

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از افزایش تعداد گشت های بازرسی اداره نظارت بر تاکسیرانی خبر داد.
افزايش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر ارومیه

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی با اعلام این مطلب گفت: بازرسیهای منظم و مستمر از عملکرد تاکسیرانان یکی از برنامه های سازمان بوده و در این راستا به منظور تقویت بازرسی ها یک دستگاه گشت بازرسی به ناوگان بازرسی کلانشهر ارومیه اضافه شده است.

وی افزود: با اضافه شدن این گشت نظارتی اکنون تعداد گشتهای بازرسی و نظارت  اداره تاکسيراني شهرداري ارومیه به ۳ دستگاه افزايش يافته است و با فعالیت این بازرسان نظارتی قطع يقين روند نظارت بر عملکرد تاکسيرانان بهتر انجام مي شود.

سعیدآبادی اظهار داشت:  بازرسان مستقر درگشتهای نظارتی مذکور بصورت مستمر و در ساعات مختلف روز از مسيرها و خطوط تردد خودروهاي تاکسي در سطح شهر ارومیه و ايستگاه هاي تاکسي بازديد ميداني به عمل آورده و بر نحوه عملکرد تاکسيرانان نظارت مي کنند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ضمن تشکر ازهمکاری و همراهی تاکسیرانان و دعوت از شهروندان جهت استفاده از حمل ونقل عمومی، افزایش نظارت بر خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی را در راستای صیانت از حقوق زحمتکشان عرصه حمل ونقل عمومی درون شهری دانست و گفت: بازرسان طبق مقررات مدارک و مجوزهای فعالیتی تاکسیرانان و نحوه فعالیت آنان را مستمرا  کنترل و اعمال قانون لازم برای افراد فاقد پروانه فعالیت انجام میگیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید