14:58|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 01 تیر 1401 - 13:49
کد خبر: 17990

نوشین شهر ارومیه؛ محروم از هر گونه امکانات شهری

نوشين‌‌شهر یکی از شهرستان‌های آذربایجان‌غربی که در 25 كيلومتري شهر اروميه و در جاده اروميه به سلماس قرار دارد که متاسفانه با وجود فاصله کم آن با این کلانشهر حتی از کمترین امکانات شهری و حتی روستایی برخوردار نیست.
نوشین شهر ارومیه؛ محروم از هر گونه امکانات شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به همجواری نوشین شهر با کلانشهر ارومیه، طی چند سال گذشته شاهد افزایش جمعیت و مهاجرت افراد از روستاها به این شهرستان بوده‌ایم که متاسفانه بی‌توجهی مسئولان نسبت به افزایش امکانات در این شهر،  نابسامانی و نابهنجاری‌هایی را به وجود آورده است.

در بدو ورود به این شهر و در نگاه اول متوجه وضعیت نابسامان و نامطلوب خیابان‌ها و معابر عمومی خواهیم بود که حاصل بی‌برنامگی و ضعف مدیران شهری می‌باشد.

بنابر پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، کانال موجود در جنب خانه بهداشت این شهرستان موجب ایجاد بوی تعفن شده و در واقع محرومیت‌های مضاعف در این منطقه را برای همگان نمایان ساخته است.

از دیگر مشکلات این شهرستان می‌توان به کمبود سیستم حمل‌ونقل عمومی برای منطقه و فقدان فضای فرهنگی در کنار کمبود اساسی روشنایی و همچنین مشکلات فرهنگی و اجتماعی متعدد می‌باشد که گله‌مندی ساکنین آن را به دنبال داشته است.

در پایان امید است متولیان امر در جهت رفع مشکلات موجود در این شهر برنامه‌ای که شایسته یک شهر است را اتخاذ و به مرحله عمل رسانند.
 


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید