10:02|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 01 تیر 1401 - 13:45
کد خبر: 17989

تکمیل پروژه پارک سلامت (ساغلیق) ارومیه؛ همچنان در لیست انتظار توجه مسئولان

پارک سلامت (ساغلیق) ارومیه از جمله پروژه‌های نیمه تمامی است که امروزه شاهد تعداد کثیری از آن‌ها در سطح شهر ارومیه هستیم که پس از افتتاح فاز اول آن، بر اثر بی‌توجهی ارگان مربوطه به حال خود رها شده و در حال تخریب است.
تکمیل پروژه پارک سلامت (ساغلیق) ارومیه؛ همچنان در لیست انتظار توجه مسئولان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، از آنجایی که زیرساخت‌های توسعه شهری وابسته به توسعه فضاهای شهری، اجرای پروژه‌های شهری، افزایش تجهیزات ایمنی و تأمین خدمات مورد نیاز شهروندان می‌باشد، لذا لازم است مدیران شهری برای فراهم کردن این امکانات در شهرها برنامه‌ریزی کنند.

بوستان سلامت ارومیه (ساغلیق) یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهری در کلانشهر ارومیه می‌باشد که عملیات اجرایی آن از سال 1395 آغاز شده و در سال 99 فاز اول آن افتتاح گردیده است که طی سال‌های اخیر در سایه بی‌توجهی متولیان، در حال تخریب و نابودی می‌باشد.

بنابر اظهارات مسئولان مربوطه عملیات اجرایی پارک سلامت با هدف توسعه شهری، ایجاد فضاهای بارز و مشخص با ویژگی افزایش سرانه فضای سبز، شور و نشاط و تشویق بیشتر احاد جامعه در راستای سوق به سمت ورزش و سلامت فردی و اجتماعی می‌باشد که با گذشت سه سال هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است.

در ادامه لازم به ذکر است که مسیر دوچرخه سواری، پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو و سایر فضاها اعم از مسجد، کافی شاپ، جایگاه های خودپرداز ، چرخ و فلک و فضاهای خدماتی از جمله امکاناتی است که برای پارک سلامت پیش بینی شده که همچنان تحقق نشده است.

باتوجه به تماس‌های مکرر مخاطبان و گله‌مندی از عملکرد مسئولان شهری و ضعف مدیریتی آنان انتظار می‌رود متولیان امر در جهت تکمیل این پروژه تمام اهتمام خود را بکار گیرند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید