18:43|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1401 - 09:30
کد خبر: 17983

نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی هوشمند می‌شود

هوشمندسازی نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی با هدف بهبود وضعیت خدماتی در دستور کار سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه قرار گرفت.
نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی هوشمند می‌شود

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ناصر سعید آبادی رییس سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در این باره گفت: با هدف رفاه حال شهروندان، نظارت دقیق و بهبود عملکرد و رصد فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی؛ هوشمند سازی نظارت بر ناوگان اجرا می‌شود.
 

وی با بیان اینکه کمیته‌های IT بصورت جداگانه برای ادارات تابعه سازمان بصورت جداگانه تشکیل و جلسات مستمر آن برگزار می‌شود، عنوان کرد: پروژه هوشمند سازی با مشارکت سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و از طریق شرکت‌های مجری دانش بنیان در حال طی مراحل برای اجرا و عملیاتی شدن است.
 

سعید آبادی ابراز کرد: با اتمام این پروژه قطعا شاهد نظارت مطلوب و خدمات‌دهی مناسب‌تر و دقیق‌تر ناوگان حمل ونقل عمومی به شهروندان خواهیم بود.
 

گفتنی است؛ در این راستا جلسه هم اندیشی و بررسی برنامه‌های IT اداره‌های اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و پایانه مسافربری به منظور هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و بروز رسانی سامانه کارت بلیط اتوبوس‌های شهری با حضور رییس سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه و رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید