19:33|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1401 - 11:24
کد خبر: 17977
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد:

ناوگان حمل بار سبک در آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طرح ساماندهی ناوگان باری سبک (وانت بارها) در این استان آغاز شده تا رانندگان و دارندگان این خودورها ساماندهی و کارت هوشمند دریافت کنند.
ناوگان حمل بار سبک در آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، پیمان آرامون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در راستای حمایت از فعالیت وانت بارها و قانونی کردن فعالیت این ناوگان این طرح آغاز شده است.
 

وی گفت: این طرح با اهداف ارتقای ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و موسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت انجام می‌شود.
 

آرامون افزود: با توجه به کشاورزی بودن استان، وانت بارها نقش عمده‌ای در حمل و نقل محصولات کشاورزی دارند لذا توجه به ساماندهی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
 

وی ادامه داد: رانندگان با حداقل ۲۳ سال سن و داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارایه اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و پایان خدمت یا معافیت دائم و دو قطعه عکس سه در چهار می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: مالکان ناوگان وانت بار با ارایه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و حداکثر سن ناوگان تا ۲۰ سال، در این طرح ثبت نام می‌شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید