07:03|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1401 - 13:53
کد خبر: 17911
یادداشت:

تجمع مقابل نانوایی‌ها؛ سیاست غلط مردم برای خرید نان سنتی در ارومیه

شایعات منتشر شده در رابطه با کمبود آرد و نان طی روزهای اخیر در ارومیه موجب تشکیل صف‌های طولانی خرید نان سنتی در مقابل نانوایی‌های سطح شهری و در نتیجه سرگردانی اکثریت شهروندان شده است.
تجمع مقابل نانوایی‌ها؛ سیاست غلط مردم برای خرید نان سنتی در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به گرانی کالاهای اساسی و کمبود برخی اقلام و ترس شهروندان از ادامه کمبودها و گرانی‌ها، طی روزهای اخیر شاهد تشکیل صف های طولانی خرید نان سنتی در سطح شهری ارومیه هستیم.

در واقع می‌توان گفت که داستان شلوغی صف‌ها در این کلانشهر، به یک سناریوی تکراری تبدیل شده است که هر از چندگاهی رخ می‌دهد و موجب نگرانی و کلافگی شهروندان می‌شود.

علیرغم تاکید مسئولان مبنی بر شایعات منتشر شده در رابطه با گرانی و کمبود نان، بی اعتمادی مردم نسبت به آنان سبب شده که با یک تلنگری مقابل مغازه ها و نانوایی ها صف بکشند.

برخی از مخاطبان نیز طی تماس با این پایگاه خبری اظهار می‌کنند که علت تجمع آن‌ها برای خرید نان این است که برخی نانوایی‌ها تعطیل یا ساعت پخت را به شدت کاهش داده‌اند و این امر موجب سرگردانی آنان برای خرید نان شده است.

در پایان انتظار می‌رود شهروندان به شایعات موجود در رابطه به گرانی و کمبود نان سنتی در ارومیه توجه نکنند؛ لذا تجمع آنان موجب جولان افراد سودجو و احتکار آرد خواهد شد.   
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید