04:57|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1401 - 13:32
کد خبر: 17895
مهدی احمدیان مدیر شعبه کارگذاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

فرصت 2 هفته‌ای برای مشمولان جامانده از سود سهام عدالت

مدیر شعبه کارگذاری سرمایه گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی گفت: مشمولین سهام عدالتی که سود خود را دریافت نکرده‌اند تا 2 هفته فرصت دارند با مراجعه به آدرس (به آدرس نرسیده به چهار راه آپادانا جنب سازمان بورس، کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران) نسبت به رفع و اصلاح مغایرت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند تا در مراحل آتی سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز شود.
فرصت 2 هفته‌ای برای مشمولان جامانده از سود سهام عدالت

مهدی احمدیان مدیر شعبه کارگزاری سرمایه‌1گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز با اشاره به افرادی که سهامدار سهام عدالت هستند و سود سهام عدالت را دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: سهامدارانی که سود خود را دریافت نکرده‌اند، تا 2 هفته فرصت دارند نسبت به اصلاح اطلاعات در سامانه سجام و سامانه سهام عدالت اقدام کنند.

وی افزود: برای مشولان سهام عدالت که زیر ۱۸ سال هستند و هنوز به سن قانونی نرسیده‌اند، همراهی پدر و یا قیوم جهت تکمیل اطلاعات ضروری می‌باشد.

احمدیان عنوان کرد: مدارک لازم جهت اقدامات ذکر شده به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی سهامدار می‌باشد.

وی در رابطه با فروش سهام عدالت گفت: در حال حاضر امکان فروش سهام عدالت به روش آزادسازی مستقیم و غیرمستقیم وجود ندارد و در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید، حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

احمدیان ادامه داد: تمامی خدمات مربوط به تکمیل اطلاعات و فروش و آزادسازی سهام عدالت رایگان بوده و انتظار می‌رود افراد توجهی به تبلیغات فضای مجازی نداشته باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: شهروندان می‌توانند با ورود به سامانه  nibi.ir/urmia که مخصوص استان آذربایجان‌غربی می‌باشد اقدام به تکمیل اطلاعات خود در سامانه نمایند.

مدیر شعبه کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی در خاتمه به مشکلات بسیاری از افراد در خصوص فروش سهام عدالت و عدم دریافت سود سهام عدالت اشاره نمود و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه مشکلی در رابطه با سهام عدالت خود از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 و نیم الی 16 به آدرس نرسیده به چهار راه آپادانا جنب سازمان بورس، کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران نمایندگی آذربایجان‌غربی مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 91005556 داخلی 1 تماس بگیرند تا از راهنمایی کارشناسان این شعبه بهره‌مند شوند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید